Svaret på frågan om No One Lives Forever kommer till GOG: ;)

Robot
Svaret på frågan om No One Lives Forever kommer till GOG: ;)

Är rättighetstrasslet på väg att redas ut?

#monolith-productions, #no-one-lives-forever


Medlem

Praise Odin ifall det är sant! Ettan och tvåan är så jäkla bra spel.

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Praise Odin ifall det är sant! Ettan och tvåan är så jäkla bra spel.

Banbrytande på en massa sätt. Grafikmässigt var det helt sjukt bra, i paritet med Project IGI.

Medlem

Åh. Visste inte ens att dessa var på g. Älskade dom back in the day. Var som en brilljant ripoff på austin powers fast med en kvinna som spion. Asskön humor och grymma actionsekvenser. Även en hel del smyg faktiskt!

Och musiken! Gelt fantastiskt.

Underbara spel. Måste spelas av alla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Åh, hoppas, hoppas, hoppas! Ettan var ett av mina favoritspel när det var nytt!

Testpilot

NOLF var ett av de bättre spelen som kom ut då, väldigt slipat och kul att spela. Hoppas att de fixar så vi kan spela det igen.

Medlem

Ljuva minnen från NOLF 1 & 2. Apbra spel för sin tid.


signatur

I drank what?

Medlem

Blir instaköp detta. Har första no one lives forever i sin originalkartong. Jag tror på gog


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Underbara spel. Hoppas verkligen att de kommer till GOG.

Medlem

Tror det var förra sommaren jag spelade om båda


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Förutom System Shock 2 har NOLF (1 & 2) nog varit de mest eftertraktade titlarna i GOGs historia. Skulle de lyckas nysta upp rättighetshelvetet spelen befunnit sig i vore en dröm!

Jag skulle nog faktiskt gissa att utvecklare och producenter till NOLF skulle bli förvånade över hur mycket dessa titlar skulle sälja. Kanske rent av bli stimulerade till att fundera på en uppföljare. (!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

No One Lives Forever 1 och 2 är KRIMINELLT underskattade och förbisedda. Spelade de kring 2012 och det var fortfarande då en oerhört njutbar upplevelse. Framför allt 1:an som på många sätt var långt före sin tid.

Trodde det skulle vara en tråkig klon på ett tråkigt spel, (jag tittar på dig Goldeneye 007). Men det var verkligen något helt eget och ett av mina favoritspel från den eran. I min mening är N.O.L.F. 1 i allra högsta grad en kultklassiker som många missat, så det vore ju underbart om fler fick möjlighet att ta del av denna lilla pärla.

Medlem

Ser fram emot NOLF. Var ruskigt bra för sin tid.
Får köpa direkt om det kommer.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

1
Skriv svar