GameSpy listar Battlefront 3?

Robot
Medlem
GameSpy listar Battlefront 3?

finaly


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Battlefront 1 och 2, helt underbara spel. Oj så mycket kul jag haft med dom och min kusin!

3:an om den kommer är mer än välkommen!

Medlem

Riktigt trevligt med en 3:a, SW:Battlefront är ju efter Old Republic de bästa spelen i Star Wars-universumet och riktigt grymma FPS

Vore grymt om de kunde fixa så man kunde fara mellan mark och rymd utan mellansekvenser osm Infinity-motorn kan, dock skulle det kanske inte passa genren. Men det vore coolt

AW8
Medlem
Skrivet av linkan18:

finally

We... have... returned.

Fy fan vad glad jag skulle bli om Battlefront 3 skulle komma. Senaste Star Wars FPS:et var väl, Battlefront 2 typ? ~5 år sen? Jag behöver stilla mitt Star Wars-begär. Gief!

Först rykten om ett nytt Grand Theft Auto och nu Star Wars Battlefront 3. Plötsligt längtar jag ännu mer till sommaren...


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAA! Battlefront 2 var ju de bästa Star Wars spelet på... Ja, jag vet inte hur länge? Nånsin kanske? om nu bara trean kan förbättras på de punkter där de behövs så har de potential att bli ett helt suveränt spel.

Och jag vill helst se lite fler tidsåldrar, The Old Republic, New Jedi Order, Yuuzhan Vong war och Legacy era skulle inte vara helt fel att se:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag gillade också ettan o tvåan.. mest för att kunna köra i rymden i Star Wars-miljö. Fantastiskt om det kommer en trea (till 360n) med lite bättre grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Läste Battlefield 3. Döm av min förvåning när jag fortsatte läsa. "Star Wars: Battlefield 3." Hoho.

Men öh, för att tillägga något, 1'an och 2'an ägde när man spelade splitscreen.


signatur

PSN - Addeproffs

AW8
Medlem
Skrivet av Thumba:

JAAAAAAAAAAAAAAA! Battlefront 2 var ju de bästa Star Wars spelet på... Ja, jag vet inte hur länge? Nånsin kanske? om nu bara trean kan förbättras på de punkter där de behövs så har de potential att bli ett helt suveränt spel.

Och jag vill helst se lite fler tidsåldrar, The Old Republic, New Jedi Order, Yuuzhan Vong war och Legacy era skulle inte vara helt fel att se:up:

Ja, nya tidsåldrar skulle vara grymt. Tyvärr så lär det väl bara handla om Galactic Civil War och Clone Wars p.g.a. att dessa tidsåldrar är de filmerna utspelar sig i, och flest personer som kan lite om Star Wars vet om. Blir en eventuell trea populärt så kanske man kan hoppas på någon bra mod som lägger till en ny tidsålder, annars så lär det ju tyvärr aldrig hända.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Ja, nya tidsåldrar skulle vara grymt. Tyvärr så lär det väl bara handla om Galactic Civil War och Clone Wars p.g.a. att dessa tidsåldrar är de filmerna utspelar sig i, och flest personer som kan lite om Star Wars vet om. Blir en eventuell trea populärt så kanske man kan hoppas på någon bra mod som lägger till en ny tidsålder, annars så lär det ju tyvärr aldrig hända.

Möjligheten finns ju att spelet blir en mash-up av kampanjer från flera olika tidsåldrar, vilket vore oerhört kul enligt mig. Den som lever får se!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

2:an var ju helgrymt, bättre än 1:an imo =D


signatur

Anta aldrig någonting. Någonsin.

Inaktiv

Intressant... Dock kan också betyda det tredje (stora) battlefront spelet - typ spin-off.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Skulle älska om de kunde göra en tie-in till TOR och lägga spelet i KOTOR-eran <3

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

och riktigt grymma FPS

TPS är det väl?

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Grumbledock:

och riktigt grymma FPS

TPS är det väl?

Säkerligen, var bara så länge sedan jag lirade XD
Minns mest rymdstriderna ur andra spelet ^^

1
Skriv svar