Paladins är nu gratis att spela på Nintendo Switch

Robot
Paladins är nu gratis att spela på Nintendo Switch

Så nära Overwatch det går att komma på hybridkonsolen.

#free-to-play, #hi-rez-studios, #nintendo-switch, #paladins, #switch


Medlem

Paladins är ett hyfsat kul fattigmans-Overwatch men erbuder i stort sätt ingen klassbalans eller organiserad teamplay.

Avstängd

köp Overwatch

Medlem

Tycker spelet var sådär.. Var väldigt mkt lagg med som gjorde spelet ospelbart i vissa matcher.. Ska ge det några matcher till..

Medlem
Skrivet av Ahris:

Paladins är ett hyfsat kul fattigmans-Overwatch men erbuder i stort sätt ingen klassbalans eller organiserad teamplay.

Så, precis som Overwatch fast gratis med andra ord

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Så, precis som Overwatch fast gratis med andra ord

Inte ens Paladins-spelarna håller med dig om det.
Jag tror de flesta som har spelat Overwatch och testat Paladins har samma intryck som jag; Det är kul att testa de olika hjältarna och Paladin's motsvarigheter till Overwatch-hjältarna men man vill ganska snabbt tillbaka till Overwatch eftersom det är som att gå från Oculus Rift till Google Cardboard.

Medlem

Jag provade Paladins, noterade att de inte hade stöd för ultrawide 3440x1440 för att det var "fuskigt" xD

Däremot stödjer Overwatch det. So Meh. Det spelet kan ta livet av sig tillsvidare.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Jag provade Paladins, noterade att de inte hade stöd för ultrawide 3440x1440 för att det var "fuskigt" xD

Däremot stödjer Overwatch det. So Meh. Det spelet kan ta livet av sig tillsvidare.

Njae de croppar bort mycket av toppen och botten av skärmen för att det ska täcka ut på sidorna. Blizzard tycker också att ultrawide är fusk tyvärr

Medlem
Skrivet av Ph4st:

Njae de croppar bort mycket av toppen och botten av skärmen för att det ska täcka ut på sidorna. Blizzard tycker också att ultrawide är fusk tyvärr

Aja, men oavsett.

Ser bättre ut när den fyller ut skärmen helt. (oavsett om jag förlorar en liten yta uppe och nere) Att folk fortfarande sitter på 90-tals aspect ratio är beyond me. Dags för världen att hänga med i vad som är skönt för ögonen och peripheral vision.

Smaken är som baken och allt det där.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Jag provade Paladins, noterade att de inte hade stöd för ultrawide 3440x1440 för att det var "fuskigt" xD

Däremot stödjer Overwatch det. So Meh. Det spelet kan ta livet av sig tillsvidare.

I OW ser du mindre i 21:9(3440x1440) jämfört med 16:9 (2560x1440) eftersom man bara zoomar in och "cropar" bilden.
Synd att det är så för då är det ingen vinst i upplösningen


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

1
Skriv svar