Middle-Earth: Shadow of War får en ultimat utgåva den 28 augusti

Robot
Middle-Earth: Shadow of War får en ultimat utgåva den 28 augusti

Inkluderar allt nedladdningsbart innehåll.

#lotr, #monolith, #nyhetstips, #shadow-of-war


Medlem

Köpte aldrig spelet pga mikrotransaktionerna men nu kanske det är läge då. Hur är spelet annars? Minns att det kom massa screenshots frpn folk på extremt lågupplöst texturer när spelet kom, och massa andra klagomål.

Medlem

@Zidious G: Det tar all lore och kör i en mixer, äter upp den och skiter ut den och förväntar sig att du ska gilla den.
Öppna ytor är borta, det är bara forten (som täcker 1/3 av kartan) och områdena runt dem. Förvänta dig saker som troll-ingenjörer och orc-barder. Du vet, väldigt loremässigt. Första tänjde på gränserna på loren men detta spelet bara skiter i den.

Slutet med sitt Shadow-wars är bara en lång grind. Jag älskade 1an, blev ganska besviken på 2an.


signatur

I drank what?

Gen
Medlem

@Zidious G: Jag har för mig att det finns ett HD paket som gör saker och ting bättre men är osäker.

Medlem

Hur är det, slipper man den där långa grinden i slutet nu efter att de tagit bort mikrotransaktionerna?

Edit: Ja, det verkar vara mindre grinding nu. Man ska visst få större xp-belöningar från Nemesis-uppdrag, osv. Bra!

Jag gillade ettan men skippade tvåan pga allt det negativa jag läste om mikrotransaktioner och grind. Men nu när allt sånt verkar vara borta ur bilden så kanske det är värt att ta en titt.

Trevligt, har tänkt att vänta in med att köpa tills det går att köpa för billigare peng.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köpte det på Steamrean men har inte kommit särskilt långt. Gillade aldrig det extremt repetetiva i ettan, så håller mig svalt optimistisk inför tvåan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Men för fan då...jag köpte det i måndags


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Är det bara jag som är lite trött på alla Ultimate, Special, Deluxe, Gold, Platinum, Silver, GOTY, Definitive-editions? Behöva sitta och forska fram vilken som innehåller det färdiga spelet blir tröttsamt i längden... Haha, börjar bli gammal?


signatur

Jump in.

Medlem

Kan berätta att tvåan är fan det mest enformiga spelet jag kört. Herregud va fort jag tröttnade.

Medlem

Tråkig att höra. Jag köpte spelet men spelade bara 1 timme då ändringen av knappar var en katastrof, och saker som första spelet hade som var dåligt är kvar, som t.ex. dålig FOV. Kändes helt enkelt som en kopia utav av första spelet, fast sämre, något jag tycker är tråkigt då första spelet hade stor potential för en perfekt uppföljare.

Medlem

Shadow of Mordor var riktigt kul, köpte det på rea. Dock får detta vänta lite till för det kommer en hel del stortitlar i höst jag väljer att prioritera (Dragon Quest XI, Red Dead 2 osv)

1
Skriv svar