Rykte: Nytt GTA på E3-mässan

Inaktiv
Rykte: Nytt GTA på E3-mässan

Najs, längtar efter ett nytt GTA spel, som tur fick man ju The Saboteur & snart Red Dead Redemtion, Mafia II att leka med.

Men är det bara jag som vill ha en elak bitch som huvudkaraktär i nästa GTA spel?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

kommer typ heta, gta tokyo streets. har jag för mig


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

inK
Medlem

Härligt med en glad nyhet efter den sorgliga med Dio's bortgång.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag vill ha ett nytt Grand Theft Auto som har frihetskänslan och humorn som det borde ha. Inte som IV hade, dvs stad, stad, stad och mer stad. Snyggt, härlig fysik, men för mycket tråkig stad och saknade en himla massa roliga vapen och funktioner.

Medlem

GTA är så sjukt variationsrikt men ändå så... enformigt på något vänster. IV var inte så jäkla het men 3an var underbar. Hoppas Rockstar kan få till det igen!

Inaktiv

jajamän ! GTA är enligt mej den bästa spelserien genom tiderna !

Inaktiv

hoppas att dom har med en verktygsaffär som dom hade i Vice city hade varit PH1 KUUUL älska skruvmejsel xd

Medlem

Äntlig kanske man kan få höra nåt nytt.
Hoppas på playstation exklusivt eller tids exklusivt
GTA är och kommer alltid vara ett spel för playstation <3

Medlem

Tjaa, dom kan ju försöka, men i mitt tycke failade dom så jävla hårt med fyran så det lär ju inte bli lätt. Bästa i serien är ju Vice City.

Den mörka mer realistiska tonen dom fick för sig att införa i fyran tog ju bort hela GTA-känslan.
Och för att inte tala om hur jävla sluggig o segt combat och kontrollen var då.. och denna Jävla gryniga grafik i skitlåg Fps (BÅDA konsollerna iaf)... nej, skruva hellre ner grafiken ett par snäpp och ta bort det dära gryniga skiten och få vettig fps.

Saints Row 2 var vad GTA IV BORDE varit, störtkul och inga jävla emopolare man MÅSTE umgås med för att inte få en gimpad gubbe.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

AW8
Medlem

Hoppas att de avtäcker det på E3, då har man verkligen något att vänta till (fast det lär väl ta ett halvår efter konsolreleasen innan det kommer till PC, förstås :/).

Jag hoppas att de gör något i San Andreas-stil - SA var ju som 3:an och VC med förbättringar, i mitt tycke. Medan IV gick in på en helt ny väg och tog bort många av de roliga sakerna från SA (massor av hus, bil-modding, köpa bilar, flygplan, enorm värld, gängkrig, massor av vapen m.m.) även om GTA IV var bra på sitt sätt. Fast telefonen måste jag säga tillför mindre än den irriterar. Sleep mode möjliggjorde cruising men eftersom sleep mode stängs av efter t.ex. ett uppdrag så börjas det ju ringa och man förlorar "vänskap" till idioterna direkt. (Orka åka halva ön och plocka upp en kompis och hålla på bara för att fortsätta att ha en liten bonus.)

Om de nån gång ska återvända till en redan använd stad som i GTA IV, så skulle jag gärna återvända till Vice City och Los Santos.


signatur

PC gamer 'til I die.

Jag hade egentligen nöjt mig med RDR till PC. Lär väl dock dröja till vinter nästa år antar jag.


signatur
Medlem

Jag skulle vilja se en fortsättning på Vice City. Utan tvekan den bästa GTA av alla.

Gott. Tar ett tag innan man får för mycket GTA.

Medlem

Härligt ifall det stämmer! Gta kan man inte få nog av

Medlem

Något att se fram emot helt klart, men som sagt känns inte som om det är någon panik med tanke på alla spel som kommer detta året, känns som om man har fullt upp ett tag föröver.

Hoppas dock på PS3 exklusivitet på denna, lär inte hända iof, men payback's a bitch.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tycker dom borde lägga asmyckte tid på nya GTA.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ar jag i minirotet nar jag sager att GTA4 var bland de battre i GTAserien? Jag har lirat alla GTA spel men trottnat och inte spelat klart nagot av dom, forutom fyran. Gott me ett nytt GTA hur som.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Man får väl hoppas att det finns mer saker att göra i nästa GTA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Trevligt med ett nytt GTA naturligtvis men jag vill höra mer om Agent!


signatur

Meep!

Medlem

GTA Stockholm.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

yea, skulle varit nice med italien/tokyo eller varför inte gangster sverige!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

San andreas stories?

Medlem

Gief me more Vice City.

Medlem
Skrivet av inK:

Härligt med en glad nyhet efter den sorgliga med Dio's bortgång.

Amen på det.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

JA JA JA JA JAG VILL HA!

Inaktiv
Skrivet av inK:

Härligt med en glad nyhet efter den sorgliga med Dio's bortgång.

Hedra honom genom att spela GTA IV (Black Sabbath - Heaven and Hell).

Medlem

Ja alltså de måste ju bara göra GTA IV: Vice City. Det kan väl inte vara något snack om saken!? Och visst, gärna ett San Andreas på senare tid.. Men Vice City var ju toppen! Underbar miljö och... Helkul spel.

Medlem
Skrivet av MacNille:

GTA Stockholm.

http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/rymdballen.bloggspace.se/images/gd/1219569896/GTA-stockholm.jpg


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av d2004:

Äntlig kanske man kan få höra nåt nytt.
Hoppas på playstation exklusivt eller tids exklusivt
GTA är och kommer alltid vara ett spel för playstation <3

Då får Sony lägga ut pengar också. Microsoft betalade väl 50 miljoner dollar och se hur det gick hem?

Älskar Microsoft! <3

12
Skriv svar