PSN Plus för augusti ger Mafia III, Dead by Daylight och Here They Lie

Robot
PSN Plus för augusti ger Mafia III, Dead by Daylight och Here They Lie

Mafiosoaction och obehaglig skräck i en Playstation nära dig.

#psn, #psn-plus


Medlem

Mafia III och Dead by Daylight har redan införskaffats billigt genom Humble Bundle till PC. Ska det här magra utbudet fortsätta lär det bli att avprenumerera på Playstation Plus. Antingen har man köpt spelen superbilligt till den överlägsna PC:n, eller köpt de exklusiva PS4-spelen superbilligt till PS4.

Medlem

Cyprus: Jag har varken eller då jag inte har haft intresset av att köpa det, men får det "gratis" (ser spelen som bonus vid sidan om multiplayer) nu, så ingen skada skedd.

Medlem

Tjänsten heter inte PSN Plus.

Även spelet Knowledge is Power ingår till PS4.

Medlem

Någon som lirat Mafia 3? Har hört väldigt blandat om det.. Så frågan är ju om det ens är värt att ta hem :/

Medlem
Skrivet av Zensu:

Någon som lirat Mafia 3? Har hört väldigt blandat om det.. Så frågan är ju om det ens är värt att ta hem :/

Spelet är helt ok men om man jämför del 3 med 1an och kanske tvåan så blir det flopp men Gratis via ps Store varför inte. Jag håller inte med tidigare kommentar då ps store är dåligt då Sony skänker bort AAA spel på löpande band var månad. Det är heller inte deras fel ni redan köpt det

Medlem
Skrivet av Zensu:

Någon som lirat Mafia 3? Har hört väldigt blandat om det.. Så frågan är ju om det ens är värt att ta hem :/

För en herrans massa år sen läste jag en recension i PC Gamer, jag tror att det var Joakim Bennet som skrev den. Den börjar med att hans kompis tycker att man känner igen ett dåligt spel på viljan man får att bara gå in och försöka förstöra allt (singelplayer). Mafia 3 har för mig varit ett sådant spel, min vilja att försöka förstöra cut scenens, set pieces och annat scriptat har varit roligare än själva spelet.

Medlem
Skrivet av Zensu:

Någon som lirat Mafia 3? Har hört väldigt blandat om det.. Så frågan är ju om det ens är värt att ta hem :/

Personligen kan jag bara säga att det finns åtskilliga spel i min backlog innan jag ens kan tänka mig att ta itu med Maffia 3

Medlem

Mnja mafia 3 har jag haft på skiva och sålt av en anledning. Men funkar att lägga till back loggen. Dead by daylight är jag nyfiken på dock


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Har bara extra tid till vr spelen. Då jag en gång i månaden tar mig tid att spela lite vr. Annars så blir det GoW och GtaV online för hela slanten.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Mafiosoaction och obehaglig skräck i en Playstation nära dig.

#psn, #psn-plus


Så när ska jag egentligen kunna ladda ner Dead By Daylight gratis som månadens PS+ spel?

Medlem
Skrivet av LenteP:

Så när ska jag egentligen kunna ladda ner Dead By Daylight gratis som månadens PS+ spel?

Spelen dyker alltid upp den första tisdagen varje månad.

Medlem
Skrivet av Margy:

Spelen dyker alltid upp den första tisdagen varje månad.

Jo jag vet att dem ska det... men varken Dead by daylight eller något av dem andra augusti-dealen finns...

Duh... glöm det inlägget. Slog mig just att den 1:a var på en onsdag 😒

1
Skriv svar