Tidernas bästa spelkonsoler – 10-talet!

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Jag har inte haft Gamereactor så länge men han är väldigt duktig på att skriva nyheter dagen efter att alla andra har skrivit om en nyhet.
Sen brukar han nästan alltid skriva på sitt sätt och inte ta med en del information så att det låter som om han menar något annat.
Sen var det en gång här i sommar som FZ skrev om en intervju som Gameinformer hade gjort med Reggie Fils-Aimé. Det var en väldigt intressant intervju som handlade om en hel del olika saker som exempelvis en del saker som aldrig togs upp under E3.
FZ valde att ta med det som handlade om Metroid och dagen efter så stod en liknande artikel även på Gamereactor om Metroid.
Jonas Mäki kanske söker inspiration från FZ.

Som sagt, det kanske märks att jag har tröttnat väldigt mycket på Gamereactor, av de sidor som finns nu.
Därför har jag valt att hellre vara inne på FZ. Man får nyheterna oftast dagen innan de skrivs på Gamereactor.

Icke att förglömma att han skriver som om han vore en nioåring med dyslexi... Sveriges överlägset mest slarviga texter! Att den människan har överlevt som skribent i så många år får mig att tro att han har något på Petter.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Inaktiv

Playstation 4 är given vinnare denna generation. Switch på en god andraplats men spelutbudet på den är alldeles för svagt. Har ju funnits ute ganska länge nu.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vet inte om det där kan räknas på det sättet? Alltså vadå, bakåtkompatibel men du måste fixa det själv för att nintendo tog bort möjligheten men lämnade kvar stödet? En vanlig person kommer ju aldrig hålla på att göra detta, installera en hdd, köra homebrew m.m.

Bara för att en person med ingen läskunskap inte kommer få det "återaktiverat" så betyder det inte att stödet inte finns.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

PS4 dominerar fullständigt. Älskar den och dess spelutbud.

Har ingen Switch så jag kan inte uttala mig än.

Höll på och skriva ett helt manifesto över varför Wii U i bästa fall var medioker, får räcka så med att konstatera att den var just medioker i stället.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

FM-guru
F.d. Sisyr

När jag var liten var det Nintendo som gällde, och när jag blev äldre blev det Xbox. Senaste generationen (egentligen redan lite under förra) har jag börjat luta åt Playstation istället...

Medlem
Skrivet av evilKnopp:

NEJ. Säger min kolega Nicklas som är nintendo superfreak.

Nicklas har fel


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

12
Skriv svar