Sea of Thieves crew sökes 2 pers..

Medlem
Sea of Thieves crew sökes 2 pers..

Jag och min polare letar efter 2 spelare att lira SoT ihop med när spelet släpps eller under nästa test om det blir innan release, Vi söker efter något äldre helst 25+ ni ska ha bra mikrofon, gärna använda push to talk, ingen vill höra när du sitter å smaskar godis med micken i munnen =D
Vi använder discord och är båda över 35 år gammal. Vi lirar självklart för att farma guld i stora lass, å Vi sjöhalar alla landkrabbor, och är någon som beter sig illa får dom gå på plankan illa kvickt.

vXVirus#8039 på discord hör av er om ni är sugen där eller här på FZ.

Medlem
Medlem

Ja det är väl tänkt att vi skulle gärna vilja hitta 2 till personer så vi kan bli en bra 4 manna gäng på en gallion på release och följande veckor/månader tills vi är trött på att spela spelet ^^ 20 mars släpps spelet

Megadelux

på FZ:s discord spelas det väldigt flitigt med SoT. Vi är runt en 10 pers skulle jag tippa på som kört flertalet betor.

Medlem

Jag är på, 30 årig nörd som vill leka pirat!
Hörs på discord i helgen.

Medlem
Medlem

Jag är på om det fortfarande finns plats!

Medlem

Kontakta gärna mig på discord användarnamn vXVirus#8039

Medlem
Skrivet av Natrium:

Kontakta gärna mig på discord användarnamn vXVirus#8039

Hmm kan man inte skicka pm på fz?
Aja återupplivar väl den här då
Spelar ni fortfarande? Skulle va kul att spela med nån som inte är från USA.

Är 34 år, har bra mic, äter inte ens godis!
Ska spela ikväll tänkte jag.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm kan man inte skicka pm på fz?
Aja återupplivar väl den här då
Spelar ni fortfarande? Skulle va kul att spela med nån som inte är från USA.

Är 34 år, har bra mic, äter inte ens godis!
Ska spela ikväll tänkte jag.

Jag har varit sugen på att testa, men inte riktigt känt att det är värt att chansa med summan spelet kostar :/


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@marsson90: Du kan starta en gratis 14-dagars testperiod av Xbox Game Pass och spela det

Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

@marsson90: Du kan starta en gratis 14-dagars testperiod av Xbox Game Pass och spela det

Intressant. Det fungerar även på PC? Får höra med några polare för att se om det är värt att testa då


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Medlem
Skrivet av marsson90:

Intressant. Det fungerar även på PC? Får höra med några polare för att se om det är värt att testa då

Ja gör det, så säger du till mig. Ditt skägg gör mig övertygad om att du blir en utmärkt pirat. Det är en komplimang.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Ja gör det, så säger du till mig. Ditt skägg gör mig övertygad om att du blir en utmärkt pirat. Det är en komplimang.

Hahaha Får fixa en ögonlapp bara.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

roligt att se att folk använder tråden för hitta nytt folk. Själv spelade jag så jag vart legend pirate snabbt, och det var skoj så länge det vara, sjukt skoj om man hade polare att spela med, sen tog intresset slut för mig och jag lag ner. Hoppas ni får lika underbara timmar som jag fick i spelet.

1
Skriv svar