Det här ingår i säsongspasset till We Happy Few

Robot
Det här ingår i säsongspasset till We Happy Few

Men först ut: Gratis dlc i form av en öppen sandlåda.

#compulsion-games, #season-pass, #we-happy-few


Medlem

Någon som äger spelet på Steam via Early Access som kan berätta om det är något att ha?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Kanske semantik men att kalla "sandbox mode" för DLC när det mer känns som en patch känns lite för goodwillsökande i mina öron. Kommer nästa gratis DLC vara buggfixar?

Medlem

Flummigt spel som jag väntar på att köpa tills efter att flera kört och kommenterat på internet vad den "färdiga versionen" blir för något.

Gnällkuk
Skrivet av anon_119148:

Kanske semantik men att kalla "sandbox mode" för DLC när det mer känns som en patch känns lite för goodwillsökande i mina öron. Kommer nästa gratis DLC vara buggfixar?

Så är det nog, å andra sidan står det ju för Downloadable content, vilket inte behöver vara speciellt stort eller mycket. Men det är ju kanske inte det man tänker på idag när man läser DLC


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
Skrivet av tricky:

Så är det nog, å andra sidan står det ju för Downloadable content, vilket inte behöver vara speciellt stort eller mycket. Men det är ju kanske inte det man tänker på idag när man läser DLC

Bra poäng. En viktig skillnad här, iaf för mig, är om det är valbart eller om det automatiskt kommer installeras i en uppdatering.

1
Skriv svar