Stålmannen vill spela Geralt i Netflix The Witcher-serie

Robot
Stålmannen vill spela Geralt i Netflix The Witcher-serie

Skådisen som struntar i när kända regissörer ringer för att han spelar World of Warcraft kan tänka sig att bli häxare.

#henry-cavill, #netflix, #the-witcher-3


Medlem

Det jag sett av honom så passar han inte alls, speciellt då jag inte har allt för höga åsikter om hans talang överhuvudtaget. Det baserar jag dock inte bara på hans insats som supermannen som är långt ifrån hans egna fel.

Men vem vet, kanske överraskar då han verkar ha respekt för vad det baseras på.

Ska författaren själv vara inblandad? För han verkar ju mer än knepig när det kommer till tolkningar och överföring av hans böcker till andra medium. Om någon kan förstöra hela denna idé, så är det författaren själv. George R.R. Martin har helt rätt inställning till det hela, lägger sig inte i allt för mycket eftersom han själv inte har en aning om hur man sätter ihop en TV-serie/film.

Medlem

@kaealy:

Tror Sapkowski är med som konsult endast.

Finns mer information här.

Håller med om att Henry Cavill inte riktigt passar särskilt till Geralt-rollen.

Gen
Medlem

Snubben passar verkligen inte som Geralt och så är det med det.

Avstängd

"Henry Cavill, mest känd för att ha spelat Stålmannen (samt Clark Kent)..."
Att han spelade Clark Kent var en stor överraskning för mig

Medlem
Skrivet av xtrem11:

"Henry Cavill, mest känd för att ha spelat Stålmannen (samt Clark Kent)..."
Att han spelade Clark Kent var en stor överraskning för mig

Ja jag blev grymt förvånad att det vara samma skådis, vilken talang.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Nu har jag inte sett några oscarsvinnare med Henry Cavill i huvudrollen men de filmer jag sett har han varit bra i. Det ska upplysas om att han är britt men hans amerikanska är jävligt bra.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Snabeltorsk:

Ja jag blev grymt förvånad att det vara samma skådis, vilken talang.

Spoilers!

Samt obs. Bilden är ett montage.


signatur
Medlem
Medlem

Skulle funka tbh. Smink kan göra underverk.

Medlem

Absolut skulle han kunna gestalta Geralt galant. Men men, har en hum varför han skulle vilja spela honom med 😋
Kommer inte på någon annan just nu som hade passat in i den rollen.


signatur

Banksy

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kaealy:

Det jag sett av honom så passar han inte alls, speciellt då jag inte har allt för höga åsikter om hans talang överhuvudtaget. Det baserar jag dock inte bara på hans insats som supermannen som är långt ifrån hans egna fel.

Men vem vet, kanske överraskar då han verkar ha respekt för vad det baseras på.

Ska författaren själv vara inblandad? För han verkar ju mer än knepig när det kommer till tolkningar och överföring av hans böcker till andra medium. Om någon kan förstöra hela denna idé, så är det författaren själv. George R.R. Martin har helt rätt inställning till det hela, lägger sig inte i allt för mycket eftersom han själv inte har en aning om hur man sätter ihop en TV-serie/film.

Martin har ju dock jobbat med TV sedan 80-talet både som manusförfattare och producent och är välbekant med hur man gör TV-serier...

Medlem

Wowi wowi eller vad nu Borat skulle ha sagt! Hoppas på lika mycket naket som i game of thrones!

Medlem
Skrivet av xtrem11:

"Henry Cavill, mest känd för att ha spelat Stålmannen (samt Clark Kent)..."
Att han spelade Clark Kent var en stor överraskning för mig

Bullshit! Skådisen som spelar Clark Kent har ju glasögon!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

1
Skriv svar