Simon och Richter Belmont från Castlevania kommer till Super Smash Bros. Ultimate

Robot
Simon och Richter Belmont från Castlevania kommer till Super Smash Bros. Ultimate

Samt King K. Rool från Donkey Kong! Spelet är nu uppe i 2,3 miljoner karaktärer.

#castlevania, #donkey-kong, #nintendo, #super-smash-bros-ultimate


Samt Chrom och Dark Samus. Som Echo -fighters.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

En otrolig injektion med hype, massa coola saker utannonserades. Bland annat ett game mode som än så länge hålls hemlig (nån form av story mode? vore fett episkt om man lyckas klämma in ett sånt också), över 100 banor och flera hundra musikslingor från klassiska spel ska spelet innehålla.

Nån som fatta om detta var sista utannonseringen av karaktärer?

För övrigt anser jag att Nintendo borde ta över Castlevania licensen.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Men var är Waluigi?

Medlem
Skrivet av omgponies:

Men var är Waluigi?

Support trophy.

Medlem

Kommer även släppas som Amiibos.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Synd också att Alucard förpassades till Support Trophy.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Avstängd
Skrivet av Fader Konungen:

En otrolig injektion med hype, massa coola saker utannonserades. Bland annat ett game mode som än så länge hålls hemlig (nån form av story mode? vore fett episkt om man lyckas klämma in ett sånt också), över 100 banor och flera hundra musikslingor från klassiska spel ska spelet innehålla.

Nån som fatta om detta var sista utannonseringen av karaktärer?

För övrigt anser jag att Nintendo borde ta över Castlevania licensen.

Svårt att säga. Deras enorma panoramabild i slutet tycks ju ge plats för några stycken till kan jag tycka.

Möjligen kanske Waluigi dyker upp som en echo fighter till Wario som sista utannonsering vilket borde få Twitch chat, YouTube's kommentarer och även kommentarerna här att hålla tyst

Fast det ser illa ut eftersom man redan såg Waluigi som en assist trophy i första feta infon om SMBU om jag minns rätt. Personligen blev jag både glad och ledsen över att se Bomberman som assist trophy. Hade länge velat ha honom som spelbar, men fick iaf Mega Man i Smash4 så får nöja mig med det.

Att nu ha fått se både Ridley och King K. Rool så känns det nästan som om spelet är fan-made med tanke på hur efterfrågade dessa var och hur ofta de fanns med i fejkade Smash-bilder i Character Select. Jag hoppas att Secret mode är Adventure eller Subspace.

Fast subspace vore helt sinnessjukt om de kan trycka in minst en lång bana per varje franchise som det finns karaktärer från. Jag blir glad vare sig det blir Adventure Mode eller Subspace 2.

Sedan får vi inte glömma musiken! Remixes av gamla DKC-låtar och Mega Man X-låtar, OMFG Kreygasm upphöjt i oändligheten!!! \ /

Medlem

Ja...det blir väl ett Switch i år helt enkelt.

Gen
Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

För övrigt anser jag att Nintendo borde ta över Castlevania licensen.

För övrigt anser jag att du har rätt, vore grymt med ett nytt Castlevania vilket antagligen hade fått mig att köpa Switchen.

Medlem

Luigis död var episk.

Kontot avslutas

Har inte Microsoft sagt att de skulle kunna låta Banjo och Kazooie få komma med i ett framtida Super Smash Bros?
Hoppas i så fall att de kommer vara med.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar