God of War får New Game Plus den 20 augusti

Robot
God of War får New Game Plus den 20 augusti

Tuffare fiender, nya uppgraderingar och annat smått och gott i kommande gratisuppdatering.

#god-of-war, #playstation-4, #santa-monica


Medlem
Avstängd

Har inte ens klarat ut det. Var för mycket pussel och tänkande för min smak så blev bara förbannad. Gick över och började med Horizon i stället, det verkar bättre!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Har inte ens klarat ut det. Var för mycket pussel och tänkande för min smak så blev bara förbannad. Gick över och började med Horizon i stället, det verkar bättre!

Personligen kände jag att det gärna hade fått vara mer pussel samt strategiskt tänkande i spelets strider


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Blev inte spelet överskattad en aning? Kanske pga. att det var en Far-son relation och många recensenter (de flesta män) blev lite för mycket sentimentala över detta?

Bara en reflektion/fråga, för tycker många skriver/säger att spelet inte var banbrytande på något sätt.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Blev inte spelet överskattad en aning? Kanske pga. att det var en Far-son relation och många recensenter (de flesta män) blev lite för mycket sentimentala över detta?

Bara en reflektion/fråga, för tycker många skriver/säger att spelet inte var banbrytande på något sätt.

Det behöver inte vara banbrytande för att vara helt fantastiskt bra


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av breahl:

Har inte ens klarat ut det. Var för mycket pussel och tänkande för min smak så blev bara förbannad. Gick över och började med Horizon i stället, det verkar bättre!

lol


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

YES! Höll på att ge upp och bara starta om helt! Fantastiskt detta!

1
Skriv svar