Se ny trailer till Destiny 2: Forsaken

Robot
Se ny trailer till Destiny 2: Forsaken

Jaga inkrementella uppgraderingar i Dreaming City-raiden.

#bungie, #destiny-2, #forsaken


Medlem
Medlem

Nope, fortfarande inget sug att återvända.

Medlem

Nope.

Så länge dem inte ger ut detta gratis för att kompensera deras extremt värdelösa så kallade "expansions" i expansion pass 1 som var mer som dlcs om man ska ens kunna säga det. Annars får det vara.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Ambassadör
Xbox

Nepp.


signatur

Jump in.

Jag spelar "Destiny 2" dagligen, men tror inte det här blir något hit, främst pga. att de säkert kommer att ändra om hela systemet ännu en gång. Raiden är säkert kul om du har kompisar att spela med, men att leta på LFG stup i kvarten är inte hållbart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja tack. Har nyligen börjat spela Destiny 2 och älskar det verkligen. Lär köpa expansionet och annual pass på release också.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Nope.

Så länge dem inte ger ut detta gratis för att kompensera deras extremt värdelösa så kallade "expansions" i expansion pass 1 som var mer som dlcs om man ska ens kunna säga det. Annars får det vara.

Verkligen, var inget att hänga i granen.
De kommer dock aldrig nånsin ge ut denna gratis.

Gen
Medlem

Har för mig Forsaken kostar 35€ eller något sådant vilket är alldeles för mycket. Minst halva priset annars får det vara. Köpte Season pass för just 20€ på rea och det var det värt, men inte en krona mer än så. Destiny gör flera saker rätt men många saker fel.

Medlem

Är så långt nere i D2 träsket att jag aldrig kommer hitta ytan igen

1
Skriv svar