Torchlight Frontiers utannonserat med trailer

Robot
Torchlight Frontiers utannonserat med trailer
Medlem

OH YES!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ignorerar nog hårt frams till release när Runic inte står vid spakarna. Håller tummarna men hoppet lågt.

Moderator | Testpilot

Tyckte inte Torchlight 2 var så intressant tyvärr. Hoppas att det här blir bättre givetvis!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem

Echtra Games? Aldrig hört talas om.

Edit "Echtra Inc. is a brand new studio aiming to create an MMO ARPG, and founded by industry veterans: Max Schaefer, formerly of Runic Studios; and David Glenn and Tyler Thompson of Blizzard, who both worked on the Diablo Franchise."

https://mmos.com/news/ex-blizzard-ex-runic-studios-combine-po...

Medlem

ogillar tyvärr torchlight tramseriet det är som blizzards grafik men inget allvar.

jag vill ha det mer allvarligt, mindre gulligt, wow är inte gulligt och kör samma stuk.

får la se vad det blir för något utav detta

Medlem

Kul! Jag och frugan lirade under semestern igenom Torchlight 2. Helt okej spel tycker jag.

Men jag ställer mig lite skeptiskt till detta Frontiers och håller mina förväntningar någonstans i midjehöjd.

Medlem

Klarade aldrig ut den andra spelet, det var något som gjorde att jag inte orkade igenom det. Kanske får ta en titt på detta när det kommer ut om det kan vara något. Hade kul i det första spelet.

Medlem

Torchlight 2 va riktigt kul. Bara man satte in några moddar.
Nackdelen när man spelar sådana spel med polarna är att alla tenderar att springa iväg åt lite olika håll hela tiden och att det aldrig blir riktigt utmanande.
Undrar hur många som kan spela ihop på detta?

Medlem

Låter som ett jäkla MMO...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tyckte TL2 var ett riktigt bra spel. Kunde helt klart mäta sig med Diablo 3, fast för ett lägre pris och mod-kompabilitet.

Medlem

Nice, ska bli intressant )

Avstängd

Låter tyvärr för mycket mp-fokuserat, vilket TL aldrig var för mig.

Tycker även namnet är dumt, varför inte bara "Torchlight 3" ..

Gnällkuk

nice! hoppas det blir något bra av detta. blev verkligen superbesviken när de skippade tl3 och gjorde något trött plattformsspel :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar