Hör upp! Klockan 17 visar Rockstar upp gameplay från Red Dead Redemption 2

Robot
Hör upp! Klockan 17 visar Rockstar upp gameplay från Red Dead Redemption 2

Och det får du väl för bövelen inte missa!

#hype, #red-dead-redemption-2, #rockstar-games


Medlem

Jag har tvättstuga klockan 17. Tror ni de väntar 20 minuter om jag frågar snällt?

Medlem

O jag ska låsa kontoret, behöver också 20 min extra kan du gärna hälsa.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Jag har tvättstuga klockan 17. Tror ni de väntar 20 minuter om jag frågar snällt?

Kanske.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Erektionen ÄR för stark.

Medlem

Holy fucking crap! Det där är ju... det är.. galet snyggt och häftigt! Förbokas direkt!

Medlem

Jahapp, då måste jag gå o köpe mig en ps4pro då


signatur

Meep!

Releasehästryttare

Galet snyggt för att vara youtube kvalitet, synd bara att det inte kommer på pc i oktober!

Medlem

Men. Oh. Glad att jag köpte eb ps4 pro härom månaden.
Får en till bebis i september, så lär vänta ett tag med spelandet för att få den tid som det lär behöva.

Medlem
Skrivet av mondo:

Men. Oh. Glad att jag köpte eb ps4 pro härom månaden.
Får en till bebis i september, så lär vänta ett tag med spelandet för att få den tid som det lär behöva.

Nej i oktober släpps denna bebisen 😋


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Verkar vara auto aim?

Medlem

Vette tusan om jag ens vill kolla, det är så nära release nu ändå.

Medlem

Såg väl schysst ut. Men spelmekaniken kändes väldigt likt andra spel. "Gather food and supply", är inte särskilt nyskapande.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Såg väl schysst ut. Men spelmekaniken kändes väldigt likt andra spel. "Gather food and supply", är inte särskilt nyskapande.

Ska inte inte vara nyskapande... Det ska vara Red Dead Redemtion. Större, vackrare, våldsammare, mera av det som redan var bra. Nytänkande? Why? Det var ju redan ett av det bästa spelen som gjorts imao. GtA V var inte nytänkande... Bara mera av GTA

Medlem

Jag menar, det ser bra ut. Jag äger tyvärr ingen konsol och kommer aldrig göra. Men jag har alltid velat spela Read Dead Redemption, och med en tvåa som kom nu så kanske det blir värt att köpa sig en lite senare på året, The Last of Us är ju en annan man vill spela.

Medlem

Kommer inte att köpa en konsol för att spela. Hur snyggt det än är.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag menar, det ser bra ut. Jag äger tyvärr ingen konsol och kommer aldrig göra. Men jag har alltid velat spela Read Dead Redemption, och med en tvåa som kom nu så kanske det blir värt att köpa sig en lite senare på året, The Last of Us är ju en annan man vill spela.

Vilken kovändning! Först skrev du att du aldrig kommer äga en konsoll, men i meningen efter så kanske du köper en senare på året. 😉

På ämnet, ser riktigt bra ut. Blir att köpa!

Medlem
Skrivet av robbis:

Ska inte inte vara nyskapande... Det ska vara Red Dead Redemtion. Större, vackrare, våldsammare, mera av det som redan var bra. Nytänkande? Why? Det var ju redan ett av det bästa spelen som gjorts imao. GtA V var inte nytänkande... Bara mera av GTA

Jag förstår vad du menar och jag håller med, men GTAV var ju ändå lite nyskapande med tre huvudkaraktärer

Medlem

Jag dreglar av åtrå!

Medlem

Tja kanske blir kul.
De har inte lyckats fånga mig än riktigt alltså.
Var inte mkt de visade upp nu heller mer än massa snabba klipp.

Jag tror jag börjar tröttna lite på Rockstar upplägget.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Snyggt och säkert blir det bra. Får bli ett köp


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Vilken kovändning! Först skrev du att du aldrig kommer äga en konsoll, men i meningen efter så kanske du köper en senare på året. 😉

På ämnet, ser riktigt bra ut. Blir att köpa!

Haha, jag försökte förklara det på mitt sätt. Men det gick inte så bra.

Medlem

Snyggt som vanligt men.... Glorious 30 faps per second
*grabs popcorn*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tråkigt dock att det verkar bara släppas till Ps4an och ej till Pc😭

Medlem

Haha jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ lycklig.
Mest givna köpet i mitt liv typ. Och till er som inte har möjligheten, ta och skaffa er en konsol eller sluta gnäll ;). Rockstar har alltid jobbat likadant... Inte fan gnäller man på Horizon: Zero Dawn pga det är PS4 -exklusivt. Förmodligen dyker RDR 2 upp tids nog till PC.. men tills dess får det kosta att ligga på topp. Dvs ska man vara day - 1 spelare får man ta och punga upp lite deg, inga konstigheter. Annars vänta tills när det finns tillgängligt till den enhet man nu valt. Gaming är en hobby, och ingen har nånsin sagt att den är billig ;).. Speciellt inte om man ska ha allt.

Jag har Switch, Ps4 Pro, Xbox one samt mkt kapabel dator.
Jag hade ändå inte velat att de samtidigt utvecklades på PC till samma release ens. Då hade jag förmodligen fått en plastigare och framför allt mycket, mycket senare release. Eftersom de haft nog problem och skjutit upp det redan som det är till två konsoler. Få företag har råd att göra som Rockstar och de slutar oftast med ett sämre resultat när de annars måste pressa fram det till tre separata enheter, ibland fler, till samma release.

RDR 2 och övriga Rockstarprodukter bör först och främst avnjutas i soffan enligt gammal tradition.. (På en smaskig PS4 Pro I might add )
Sedan när de lagt till FPS och what not, i en grafiskt uppiffad PC - version kan man köpa det där också och satsa på "riktig" multiplayer.

Det är få spel jag spelar om lika mycket som Rockstars.. och inte minst som jag spenderar lika mycket dötid i och bara härjar. xD

Medlem

Ointressant om det bara kommer till plebejmaskiner 😕

Medlem

Det här spelet kan bli en av anledningarna för mig att skaffa ett Ps4.

Medlem

Försöker vänta med att se gameplay tills jag spelar spelat den 26:e oktober, får se om de går!

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag menar, det ser bra ut. Jag äger tyvärr ingen konsol och kommer aldrig göra. Men jag har alltid velat spela Read Dead Redemption, och med en tvåa som kom nu så kanske det blir värt att köpa sig en lite senare på året, The Last of Us är ju en annan man vill spela.

Du kan ju alltid vänta på nån höstrea och köpa på dig en konsol. Ibland vill man mysspela i soffan

Medlem

Lär bli ett köp nästa år, redan för mycket spel i backloggen.

123
Skriv svar