Lär dig om fraktionerna i Alpha Protocol

Robot
Lär dig om fraktionerna i Alpha Protocol
Medlem
Lär dig om fraktionerna i Alpha Protocol

Spelet släpps den 28 maj, inte den 1 juni. Nåja, 1 juni är datumet det släpps i nordamerika, men det är inte speciellt relevant här.

Inaktiv

Verkar bli ganska bra, synd bara att det kommer använda sig av ett så dumt DRM-skydd. Väntar på lite recensioner innan jag bestämmer mig för köp.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Verkar bli ganska bra, synd bara att det kommer använda sig av ett så dumt DRM-skydd.

Jo, det är synd. Men samtidigt så har de lovat att det kommer tas bort i en patch om 18-24 månader.

Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Vapendragaren:

Verkar bli ganska bra, synd bara att det kommer använda sig av ett så dumt DRM-skydd.

Jo, det är synd. Men samtidigt så har de lovat att det kommer tas bort i en patch om 18-24 månader.

Räcker bra för mig. Har man lyckats köpa spel med Ubisofts drm skydd så är ju detta knappt ingenting.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Vapendragaren:

Verkar bli ganska bra, synd bara att det kommer använda sig av ett så dumt DRM-skydd.

Jo, det är synd. Men samtidigt så har de lovat att det kommer tas bort i en patch om 18-24 månader.

Jo jag läste det förut, men vid den tiden lär jag ha hunnit lägga spelet på hyllan om det blir ett köp vid releasen. Men jag brukar vara ganska förlåtande så om spelet verkar vara grymt så kan jag nog se förbi DRM-skyddet.

Hoppas recensionen kommer i nästa nummer av PCgamer så man får lite tid att bestämma sig.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Jag blir bara mer och mer tveksam för varje video som släpps, inte för att jag hade väntat mig något superrealistiskt spel men jag tycker att det börjar se rätt så B-aktigt ut.

1
Skriv svar