Bethesda visar upp gameplay från DOOM Eternal klockan 18:00

Medlem
Skrivet av A.Damp:

Har faktiskt inte haft chansen att spela Doom2016 än (och skäms nu en hel del för att säga det) men kommer helt klart spela det när tillfället kommer. Det spelet hade små skavanker som inte var fel men inte helt perfekta för mig, men vill ändå spela det om och om igen när tiden kommer. trailern till Eternal hade för många annorlunda saker som jag inte klarar av att ta in. Som det typiska "massive-comeback-uppföljt-av-försök-till-att-bibehålla-den-nyvunna-stjärnstatusen-som-resulterar-i-mediokert-fiasko" känns det som.
Kanske bara ska sätta mig och spela igenom de gamla spelen istället

Förstod inte på ditt inlägg huruvida du spelat Doom2016 eller ej men om inte så borde du verkligen göra det innan du dissar det! För all del kan man ha åsikter och förväntningar utan att ha testat ett spel, och kanske är det inte det bästa spelet du spelat, men ge det en chans och eventuellt hittar du pärlan som vi andra samlats runt även du

Kompromisslös ilska och en story man inte behöver tänka på längre än det tar att stoppa två nya i blysprutan! Allt till musik som får öronen att gråta av lycka!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mer taggad på detta än RDR2.

Se över eran värdegrund!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fargo:

Se över eran värdegrund!

Du menar värdeavgrund?


signatur
Medlem
Skrivet av Soulless:

Förstod inte på ditt inlägg huruvida du spelat Doom2016 eller ej men om inte så borde du verkligen göra det innan du dissar det! För all del kan man ha åsikter och förväntningar utan att ha testat ett spel, och kanske är det inte det bästa spelet du spelat, men ge det en chans och eventuellt hittar du pärlan som vi andra samlats runt även du

Kompromisslös ilska och en story man inte behöver tänka på längre än det tar att stoppa två nya i blysprutan! Allt till musik som får öronen att gråta av lycka!

Doom2016 har jag inga större problem med (om nått så är det vissa designval) och vill också spela det när jag får chansen (har inte spelat det ännu). Jag vet att man inte ska dömma ut saker på förhand men däremot är jag trött på att man ska gå med på allt skit som slängs åt en. "jaja, det är ju ändå Doom så det är väll klart att vi köper det. Gör inget att de ändrar det hit och dit etc etc"
Jag tvivlar på att Doom Eternal kommer bli ett sånt exempel men jag tänker behålla min skepsis gentemot nya spel och tänker inte säga pengar på vilken 'skit' som helst med skönt riva bara för att "det är det enda som finns "

(mina upprörda känslor reflekteras från mitt missnöje med Hollywood och all skit de håller på med)

Ursäkta om jag låter argsint och trångsynt, är inte meningen

12
Skriv svar