Gratis på Steam nu: hardcore-shootern Insurgency

Robot
Gratis på Steam nu: hardcore-shootern Insurgency
Releasehästryttare

Först! https://www.fz.se/forum/trad/431494-insurgency-gratis

Kommer ihåg att jag testade det då det hade gratis helg för några år sen, och va tyvärr inte tillräckligt imponerad så man köpte det då, men nu när det är gratis kanske man skall ge det en andra chans.

Medlem

Ser ju ljusår bättre ut i gameplayet än vad PUBG gör, och då är spelet fyra år gammalt?

Releasehästryttare
Skrivet av Schluug:

Ser ju ljusår bättre ut i gameplayet än vad PUBG gör, och då är spelet fyra år gammalt?

Filmen de länkade är från nya spelet som kommer om en månad, är därför de ger bort det första för att promota sitt nya lir.

Medlem

Jag tyckte det var jävligt kul men svårt, tror det mest var därför jag slutade spela. Blev mosad. Spelade alldelens för agressivt. Egentligen är det en perfekt mix av CoD å Squad (finns säkert en bättre jämförelse) å skulle säkert kännas riktigt bra om man blev bättre.
Finns det verkligen en spelarbas kvar? Gick väl å spela mot bottar tror jag iofs.

Medlem

Är detta något att ha i jämförelse med Rainbow Six Siege eller?

Medlem
Skrivet av Emppill:

Är detta något att ha i jämförelse med Rainbow Six Siege eller?

Grafiskt nej. Detta är ju ett gammalt spel som baseras på en hl2 mod men spelet tycker jag är roligare än RSS. Dock inte kört på ett tag så vet ej hur aktivt det är. Nu är det säkert fullt med folk som inte spelar taktiskt som det brukar bli när spel är gratis över en period.

Medlem

Bra men saknade alltid det lilla extra och känndes "billigt" på vissa fronter. Nu kommer uppföljaren Sandstorm och det är grädden på moset! Spelade betan i helgen, riktigt roligt är det. Känslan är fantastisk, samt att motorn numera är Unreal vilket gett hela spelet ett lyft.

Medlem
Skrivet av Emppill:

Är detta något att ha i jämförelse med Rainbow Six Siege eller?

Jag tycker inte det går att jämföra. Två olika spel och båda är roliga på sitt sätt. Båda är värda att testas. Fast siege är ju mer aktuellt, där det ändå finns turneringar i och ständigt uppdateras, samt en större spelarbas.


signatur

Life is short , play more

Medlem

Avinstallerade efter fyra minuter.

1
Skriv svar