I överlevaren Scum räknas varenda tand

Robot
I överlevaren Scum räknas varenda tand

Multiplayer-survival med rollspelsinslag.

#devolver, #scum, #survival


FM-guru
F.d. Sisyr

Har tittat lite på detta under en längre tid. Förhoppningsvis kan det erbjuda ett alternativ till PUBG. Det är nämligen mer realism jag är ute efter, inte mindre vilket är vad alla nuvarande konkurrenter erbjuder.

Inaktiv

”Supermax Realism” [2 sekunder senare] Zombies...

MEG
Medlem

Låt mig gissa, var 10 minut måste man äta. En yxa går sönder efter ett litet tag man använt den.
Fast alla dessa problem lär man slippa då man säkert blir skjuten efter 5 minuter.


signatur

Death is only the beginning

Releasehästryttare

Jag va ju så sugen på detta när de visade upp det att jag gjorde en egen tråd till spelet

Regnar det så får man se till att ha regnkläder på sig eller söka skydd annars fryser man och tappar energi, är din gubbe du skapat för fet så kan han inte hoppa igenom vissa fönster och springer långsammare än nån som är smal.
Du skjuter olika fort och din pricksäkerhet beror på dina stats.

Kan starkt rekommendera att ni som är sugna på att veta mer om spelet kollar på denna videon:

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Har tittat lite på detta under en längre tid. Förhoppningsvis kan det erbjuda ett alternativ till PUBG. Det är nämligen mer realism jag är ute efter, inte mindre vilket är vad alla nuvarande konkurrenter erbjuder.

SCUM är ju ett helt annat typ av spel. Ser helt klart intressant ut men tror folk som förväntar sig något PUBG-liknade (vilket många verkar göra av någon anledning) kommer bli besvikna.

Medlem

Har också följt detta länge. Ser riktigt lovande ut. Är inte Devolver Digital utgivare?

Releasehästryttare

@powerbuoy: Ja, och Croteam skaparna bakom fantastiska the talos principle är utvecklare! (och gamepires som gjorde mindre bra gas guzzlers)

Medlem

Serious Engine som driver just Talos Principle och Serious Sam.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fletchett:

SCUM är ju ett helt annat typ av spel. Ser helt klart intressant ut men tror folk som förväntar sig något PUBG-liknade (vilket många verkar göra av någon anledning) kommer bli besvikna.

Japp. Hade det varit som PUBG hade jag inte varit intresserad. PUBG finns ju redan, menar jag.

Medlem

Ser riktigt nice ut!

1
Skriv svar