Lvl 120 i WoW: Battle for Azeroth nådd - tog drygt 4 timmar!

Robot
Lvl 120 i WoW: Battle for Azeroth nådd - tog drygt 4 timmar!

Har förmodligen lite av expansionen kvar att upptäcka.

#battle-for-azeroth, #world-of-warcraft, #wow


Medlem

Så kul för hen då. Själv tycker jag levladet är en del av resan i mmorpgs och att levla så snabbt tar bort det lilla ruset vid varje levelup. Ettav få spel där jag inte bryr mig om att levla för snabbt eller vara overlevlad är Morrowind. Det spelar jag ändå mest för.. well alla vet redan hur j-a bra det är ^^

Medlem
Skrivet av androsynth:

Så kul för hen då. Själv tycker jag levladet är en del av resan i mmorpgs och att levla så snabbt tar bort det lilla ruset vid varje levelup. Ettav få spel där jag inte bryr mig om att levla för snabbt eller vara overlevlad är Morrowind. Det spelar jag ändå mest för.. well alla vet redan hur j-a bra det är ^^

Hen? Det var ju en pöjk som nådde level 120 efter dryga 4 timmar!

Medlem

Jahapp..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jahapp..?

Antar att nyheten, för dig, inte är av intresse. Det är okej, jag lovar

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

Antar att nyheten, för dig, inte är av intresse. Det är okej, jag lovar

Det stämmer nog.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Jkeg:

Hen? Det var ju en pöjk som nådde level 120 efter dryga 4 timmar!

Jag var osäker på om det var pöjk eller tös som utförde "bedriften", därav mer neutralt ordval. "Hen" är snabbare och mer tidseffektivt att skriva än "han/hon" eller "personen".

Medlem

Vad mycket rep man måste gå miste om av att levla sådär taggad på att få komma hem från jobbet och fortsätta levlandet idag

1
Skriv svar