Black Ops 4-betan får Battle Royale i september

Robot
Black Ops 4-betan får Battle Royale i september
Medlem

Betan va ju verkligen ett bottenskrap, inte spelat COD på många år men detta va en rejäl påse med skit.

Medlem

Ja, när Take 2 och Rockstar släpper nytt så flyttar dem största giganterna på sig (EA och Activision) och då vet man att det är allvar haha!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Battle Royale är anledning till att jag förbokade spelet! Längtar, längtar och åter längtar! #ByeByePUBG!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem
Skrivet av CitizenKane:

Battle Royale är anledning till att jag förbokade spelet! Längtar, längtar och åter längtar! #ByeByePUBG!

Ska bli väldigt intressant hur det kommer att bli

Gillar BF bättre än CoD, tycker dock Battle Royale är sjukt kul, hoppas därför att BFs tolkning av Battle Royale är lika bra eller bättre än CoD ditot så man kan koncentrera sig på ett spel. CoD`s vanliga game mods såg som sagt ut som en påse med skit.

Medlem

Cod dog efter black ops 2 för mig. Men de är inte omöjligt att de bli köp på 4:an när det blivit billigt. Om de nya spelläget visa sig vara bra då..

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Gillar BF bättre än CoD, tycker dock Battle Royale är sjukt kul, hoppas därför att BFs tolkning av Battle Royale är lika bra eller bättre än CoD ditot så man kan koncentrera sig på ett spel. CoD`s vanliga game mods såg som sagt ut som en påse med skit.

Jag gillar verkligen BF men samtidigt känns det som ett barnspel jämfört ned CoD. Slutade iofs på BO2 så kan ju vara sjukt ute å cykla med jämförelsen.
Jag håller med om att Royale är kul, tror det kan bli bra. Hoppas bara det inte finns ett spår av killstreaks å liknande. Det jag gillar med PUBG är renheten. Man har sin taktik, skicklighet och till viss del tur. Men kommer det finnas en sån områdesring som krymper? Är inte CoD-banorna för små för det? Har som sagt inte torskat på länge. Ja cod betyder torsk å, jag var jätterolig där!

Medlem

Cod serien dog för mig redan vid Mw3. När jag såg trialen tyckte jag att det var för mycket gadgets och perks så den dagen slutade jag spela COD.

Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Jag gillar verkligen BF men samtidigt känns det som ett barnspel jämfört ned CoD. Slutade iofs på BO2 så kan ju vara sjukt ute å cykla med jämförelsen.
Jag håller med om att Royale är kul, tror det kan bli bra. Hoppas bara det inte finns ett spår av killstreaks å liknande. Det jag gillar med PUBG är renheten. Man har sin taktik, skicklighet och till viss del tur. Men kommer det finnas en sån områdesring som krymper? Är inte CoD-banorna för små för det? Har som sagt inte torskat på länge. Ja cod betyder torsk å, jag var jätterolig där!

Haha, ja, det är många som är torsk på COD nu efter betan Jag tycker BF känns mer ordentligt och gediget, CoD har nästan alltid varit ett kaotiskt sprayar spel för mig, man lever i typ 10 sekunder om man har tur. BF känns lite mer lugnt och de större kartorna gör det mer strategiskt. Hoppas att kartorna för Battle Royale åtminstone är i Fortnite storlek, samt att de har minskade områdes ringar så att det krymper hela tiden.

Detta läste jag på Gamerant "Using math and comments by Call of Duty: Black Ops 4 developer David Vonderhaar, Drift0r was able to estimate that the Blackout battle royale map will be somewhere between 4.5km2 and 7.4km2 in size. By comparison, Fortnite‘s map is 5.5km2 and the Erangel map in PlayerUnknown’s Battlegrounds is 64.0km2. This means that if Drift0r’s calculations are correct, the Blackout battle royale map in Call of Duty: Black Ops 4 will be similar in size to Fortnite‘s map, but much smaller than Erangel from PUBG."

1
Skriv svar