Praise the sun! Dark Souls Remastered har äntligen ett Switch-datum

Robot
Praise the sun! Dark Souls Remastered har äntligen ett Switch-datum
Medlem

Blir helt klart ett köp någon gång i framtiden, men spelade nyligen igenom första Souls (ännu en gång) så jag avvaktar. Hoppas på en bra port, med acceptabel framerate. Framför allt i Blighttown.

Medlem

Funderar på att skaffa detta. Min Switch har inte använts så mycket mer än när barnen spelar Fortnite på den. Kul med ett sånt här spel. Jag gillar konsollen. Gillar att ha och spela med den i handen och även att enkelt koppla in den till TVn.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Men huuur svårt är spelet?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ett tips till er som aldrig har spelat ett Souls-spel förut och kommer att skaffa detta till Switchen. Spela det inte i handheld för då finns det nog en stor risk att ni kommer skicka iväg maskinen i ren frustration och ha sönder den.


signatur
Medlem

Dark Souls Remastered? Nej detta är Slightly 'Less Dark' Souls eller Relatively Well-Lighted Souls eller Plastic Souls: Unlit Edition eller Dark Souls: Brightened Edition eller Dark Souls: Looks Kinda Different Edition eller Light Souls: Prepare to Bright Edition.

Haha asså på riktigt dom failade med ljussättningen i denna "Remaster".

Medlem

Hur många här tror att Soliare-Amiibon går att använda i Super Smash Bros Ultimate? *räcker upp en hand*
I Smell An Newcomer Coming for Smash.

Medlem

Äntligen! Dock får det hamna lite längre ner på prio-listan. Dels för att jag har originalet till både 360 och PC och dels för alla andra spel som släpps i höst. Men skaffa det ska jag, bara inte just nu.

Medlem
Skrivet av Achtung:

Dark Souls Remastered? Nej detta är Slightly 'Less Dark' Souls eller Relatively Well-Lighted Souls eller Plastic Souls: Unlit Edition eller Dark Souls: Brightened Edition eller Dark Souls: Looks Kinda Different Edition eller Light Souls: Prepare to Bright Edition.

Haha asså på riktigt dom failade med ljussättningen i denna "Remaster".

Bara att sänka ljusstyrkan i spelet eller på bildskärmen, hö hö hö. Annars vore "Bright Souls: Praise the Sun Edition" ett bra namn också:p

1
Skriv svar