Ett Evil Dead-spel verkar vara på gång med Bruce Campbell i huvudrollen

Robot
Ett Evil Dead-spel verkar vara på gång med Bruce Campbell i huvudrollen
Medlem

GROOVY!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Härligt! En till säsong av "Evil Dead" serien också tack.

Geeks Gaming
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

Härligt! En till säsong av "Evil Dead" serien också tack.

Blev inte den nerlagd? Jag tror den var lite missförstådd

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Blev inte den nerlagd? Jag tror den var lite missförstådd

Jupp. Bara 3 säsonger.
Småkul serie, men tyvärr lyser CGI effekterna igenom lite väl mycket. Personligen vill jag se oldschool effekter i en evil dead


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jupp. Bara 3 säsonger.
Småkul serie, men tyvärr lyser CGI effekterna igenom lite väl mycket. Personligen vill jag se oldschool effekter i en evil dead

Men det är ju i stort sätt bara practical (med få undantag)

Medlem

Jag gillade verkligen serien men ska erkänna att det började bli en aning tjatigt på slutet. Hela tredje säsongen kändes rätt "meh".

Jag har fått en tillräcklig dos härlig nostalgi av att få återse Campbell i rollen som Ash, en av mina barndomshjältar. Tre säsonger räcker gott och väl!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av basegnome:

Men det är ju i stort sätt bara practical (med få undantag)

Jaså? Jag tyckte blodet kändes cgi. Men om jag har fel så kan jag stå i ett hörn och skämmas nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bruce Campbell onlinernas mästare!

Inaktiv

Tyckte tredje säsongen var den klart bäst. Andra var sämst.
Men coolt att Bruce gör rösten i spelet. Höjer hela produktionsvärdet vad än det visar sig vara. Bruce for president!

KoP
Medlem

Kan ju inte bli värre än Evil Dead spelet jag lirade på C64'an för evigheter sen.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Tyckte tredje säsongen var den klart bäst. Andra var sämst.
Men coolt att Bruce gör rösten i spelet. Höjer hela produktionsvärdet vad än det visar sig vara. Bruce for president!

Som uråldrig fan av Evil Dead och Bruce Campbell kan jag flika in att Bruce alltid har värderat fansen väldigt högt, han har sedan 90-talet hängt på forum mm. och personligen deltagit i diskussioner om sina filmer. Ash vs Evil Dead gjordes förresten enbart för fansens skull utan några särskilda förväntningar, det är därför man tog ut svängarna rejält utan tanke på 'allmänheten'.

Medlem

Serien var bra men de kunde ha skippat avsnitten med fingerdockan på mentalsjukhuset. Där kändes det mest "va fan sitter jag å tittar på egentligen???".

Medlem

Om ni inte läst Bruce böcker så rekomenderar jag dom starkt förövrigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bruce Campbell är kung.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jaså? Jag tyckte blodet kändes cgi. Men om jag har fel så kan jag stå i ett hörn och skämmas nu

Blodet är då inte cgi. Dom följer originalets fotspår och försöker ha så lite cgi som möjligt men som med allt annat idag så tar dom hjälp av cgi ibland

Medlem

Fans av Bruce Campbell (och rymdpangare) borde spela Tachyon: The Fringe för övrigt. Han lyfter hela spelet

Medlem
Skrivet av Krycka:

Bruce Campbell onlinernas mästare!

Han och Rodney Dangerfield i en oneliner-duell

1
Skriv svar