Vampyr blir tv-serie

Robot
Vampyr blir tv-serie

Från studion bakom Sons of Anarchy och Homeland.

#dontnod-entertainment, #tv, #vampyr


Medlem

The last of us tror jag skulle kunna bli fett i en tv-serir, rätt utförd dvs.
Annars skulle ju Fallout kunna göras till serie eller en stor önskan från mig är mitt favoritspel (genom tiderna) PREY (2017) men det lär ju inte hända. Ska bli intressant att se hur the witcher serien blir.

Medlem

@DJMar: PREY vore intressant att se i serieformat.

Ase
Medlem

Tex murphy + en hel hög av äventyrsspel

Medlem

Detta spel borde gå ner i pris snart tycker jag. Vill inte lägga mera än 199 spänn på det

Medlem

Skulle kunna bli bra, gillade spelet fram till slutet där de totalt klantade till det med handlingen och karaktärer.

Medlem

För kort storyyyyy.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

En vild gissning är att de inte bara filmatiserar spelets story huxflux utan kanske använder grunden (läkare som är vampyr + epedemi i london) och gör nåt av det.

...som säkert är jättesåpigt med taffliga cliffhangers som viftast bort etc. etc.

Fan, bitter dag idag. Det blir säkert bra! Om de satsar på stämningen som ju är det bästa med spelet så kanske det kan bli mysigt.

Medlem
Skrivet av DJMar:

The last of us tror jag skulle kunna bli fett i en tv-serir, rätt utförd dvs.
Annars skulle ju Fallout kunna göras till serie eller en stor önskan från mig är mitt favoritspel (genom tiderna) PREY (2017) men det lär ju inte hända. Ska bli intressant att se hur the witcher serien blir.

Tror problemet är att marknaden är ganska mättad med zombieserier och filmer, dessutom har ju Last of us lånat nästan allt från just dessa.
Fansen skulle se den men spelet har inget unikt alls att bjuda på utanför spelvärlden.

Avstängd

Spelmediet är bra nog i många fall tycker jag. Vill inte se några tv å filmversioner av varken last of us, uncharted, witcher eller vampyr egentligen. Tror inte det skulle tillföra något om inte budgeten blir åt game of thrones hållet. Mest onödigt.

Medlem

Mass effect triologin är klockren som tv serie ifall det satsas på med budget annars finns bioshock, heavy rain (true detective stil). Finns många som jag inte kommer på just nu. Halt-life för guds skull hade funkat riktigt bra också.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Tror problemet är att marknaden är ganska mättad med zombieserier och filmer, dessutom har ju Last of us lånat nästan allt från just dessa.
Fansen skulle se den men spelet har inget unikt alls att bjuda på utanför spelvärlden.

Det är nog sant det du säger. Själva spelet är ju ändå som en lång tv-serie

1
Skriv svar