Blizzard vill se Diablo i Super Smash Bros.

Robot
Blizzard vill se Diablo i Super Smash Bros.

Vem skulle säga nej till gratis marknadsföring?

#blizzard, #diablo-3, #super-smash-bros-ultimate


Medlem

Ja! Blizzard karaktärer i smash format är något jag och mina polare diskuterat några gånger. Vore grymt om det hände!

Medlem

Härligt att se Nintendo och Blizzard i samma mening. Påminner mig om när man spelade The Lost Vikings, Blackthorne, och Rock'n Roll Racing till SNES.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Tycker personligen Nintendo har varit usla på att lyfta karaktärer som finns i deras bärbara bibiliotek. Har sen Brawl önskat mig Professor Layton samt någon representation från Golden Sun.

Diablo och Doom Guy? Njaäh...


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Förlåt, men fattar inte allt ståhej runt Super Smash. Rörigt, ologiskt och allmänt värdelöst (varje version).
Sega naglade partyfighting som ingen annan med Power Stone.
Jag vet att smaken är som en kroppsdel, men all hype runt varje Super Smash fattar jag bara inte ....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Kontot avslutas

Jag vill fortfarande se hur samarbetet mellan Microsoft och Nintendo kommer fortgå.
Skulle gärna vilja se Banjo-Kazooie och Conker i Super Smash Bros i framtiden.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jag skulle vilja se ett nytt Diablo från Blizzard

Medlem
Skrivet av Keima:

Jag skulle vilja se ett nytt Diablo från Blizzard

Troligtvis något nytt Diablo, Diablo 2 remaster? Diablo 3 expansion? Diablo 4? Diablo nått annat nytt? eller alla på samma gång?
Hoppas på nått spännande från Blizzcon 2018.
Här är den videon ifall du har missat angående nya projekt med Diablo varumärket.
https://www.youtube.com/watch?v=YwVaqS_bd-8


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Diablo skulle inte passa in i den familjära tematiken. Däremot är jag för att Banjo, Conker, Battle Toad, Joanna Dark, Kameo och Hudson Hostarchio är med.

@ZeldasCastle: microsoft äger RARE

Medlem
Skrivet av WestManiaC:

@ZeldasCastle: microsoft äger RARE

Det var ju precis det som han skrev...

Medlem

Om vi har tur får vi se Super Mario ersätta Cain i nästa Diablo.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Klart lyft med "It's a me, Mario" mot "Stay a while and listen".

Medlem

Deckard Cain hade varit awesome.

Medlem

Jag skulle vilja se Super Mario som en spelbar karaktär i Diablo 3, med ett specialyrke som rörmockare.
Vem vill vara necromancer eller warrior, när man kan böja rör och tjäna grova pengar?

Medlem

Personligen är jag verkligen lite småkär i idén att Blizzard och Nintendo inleder samarbete och lånar karaktärer till sina egna projekt. Blizzard vs. Nintendo hade vart riktigt häftigt!

Finns så många intressanta koncept, ett nytt Rock n Roll racing


signatur

Nämen!

Kontot avslutas
Skrivet av DAoG:

Det var ju precis det som han skrev...

Tack! Jo det var ju det jag gjorde.
Sen har jag för mig (om jag inte missminner mig) att jag läst någonstans att någon på Microsoft även har sagt någon gång att de skulle kunna tänka sig att låta Banjo vara med i Super Smash Bros.


signatur

ゼルダの城

Medlem

jag tycker att Diablo är för lik Bowser för att platsa i Smash Bros, speciellt Diablo från Diablo2.

Avstängd

Nu när ni väl säger det så borde det vara lättare för Nintendo att kunna få in fler karaktärer från olika spelmärken med tanke på att karaktärerna må kanske göra så att Nintendo säljer fler exemplar, men de agerar även som konstant marknadsföring via konstant exponering åt märkena som var villiga att låta sina kära karaktärer få vara med i spelet.

Det kommer ju vara ett par miljoner som köper och spelar spelet åtminstone tills att de har fått fram alla spelbara karaktärer, för att inte tala om turneringarna som kommer att pågå som kommer att exponera dessa spelkaraktärer ytterligare. Gratis marknadsföring är gott!

Alltså: win-win-win (för Nintendo, märkena och oss spelare).

Personligen tycker jag hypen kring Smash är tyvärr roligare än spelet själv. Men det nya spekulerade spelläget "Spirits" kan tyda på att ett nytt Adventure a la Subspace är tillbaka igen! Smash 4 var rätt "meh". Får se hur bra Ultimate kommer att vara i spelmekaniken.

Medlem

Tror Nintendo bangar på bokstavligt talat Satan .
Hnmm...har Street fighter varit med npn gång ? Ryu vore ju perfekt .

Medlem
Skrivet av Evilof:

Tror Nintendo bangar på bokstavligt talat Satan .
Hnmm...har Street fighter varit med npn gång ? Ryu vore ju perfekt .

Ryu finns i super smash 4

Medlem
Skrivet av AplAy:

Personligen tycker jag hypen kring Smash är tyvärr roligare än spelet själv.

Det ligger något i det. Det bästa med Smash är alla memes!

1
Skriv svar