Tactical Intervention snart i stängd beta

Robot
Medlem
Tactical Intervention snart i stängd beta

Stängd beta.
hmm så det tar kanske något havlår-år innan det blir öppen beta (eller kanske rent av en final build). Det kan man leva med.
Kommer ihåg när min brorsa (som då var på utlandsmission) visade upp första betan av CS för mig. Blev helt såld =P
Svårt att tro att det blir lika "bra" denna gång. Kan i för sig leva utan att spela betan denna gång. Hoppas det lever upp till förväntningarna. CS-source är kanske inte en fullvärdig ersättare av 1.6 men det duger för casual-spelande.

Medlem

För en del kommer _aldrig_ någon ersättare för 1.6
De lär sitta med samma spel om 10 år.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

skälv så förstår jag inte hur folk kan fortfarade sitta och spela CS överhuvudtaget . vare sig det är vilken än version av spelet det är.. Visst det var rätt roligt förr men finns faktist nya spel som är minst lika bra.

Medlem
Skrivet av Natrium:

skälv så förstår jag inte hur folk kan fortfarade sitta och spela CS överhuvudtaget . vare sig det är vilken än version av spelet det är.. Visst det var rätt roligt förr men finns faktist nya spel som är minst lika bra.

Jag själv spelar cs än idag för spelet är nog det bästa competitive fps spelet som gjorts, allt i spelet är skill rättare sagt, du kan inte som i cod-serien springa runt och spraya och döda folk som är bättre och det är fortfarande det största spelet som spelas inom esport, folk spelare det helt enkelt för det tar all annan competitive gameplay som finns just nu.

1
Skriv svar