"Shooting Star" är den nya kortfilmen från Overwatch

Robot
"Shooting Star" är den nya kortfilmen från Overwatch

Med mechpiloten D.Va i rampljuset.

#blizzard, #overwatch


Medlem

fyfan vad tråkiga videos de kommer med.. inte bättre och lägga resurserna på nått annat?

Medlem

När kommer långfilmen?

Medlem
Skrivet av draco:

fyfan vad tråkiga videos de kommer med.. inte bättre och lägga resurserna på nått annat?

Edgy.

Medlem
Skrivet av draco:

fyfan vad tråkiga videos de kommer med.. inte bättre och lägga resurserna på nått annat?

Tja, Blizzards filmteam pysslar ju enbart med cinematics för alla Blizzards spel och det är ju inte så att de kostar mer i drift per kilo grafik de använder i klippen så de tar inte resurser från någon annan aspekt av spelet.
Det är ju den nya banan Busan mm. som Overwatchteamet har lagt resurserna på.

Skägg.
10 Chambers

DVa är min favorittank just nu, gillar de nya raketerna trots att kulsprutorna känns lite klenare. Hon är som en tjockare Tracer, väldigt effektivt att smyga sig bakom fiendens linjer och störa, och snabbt dra därifrån.


signatur
Medlem
Skrivet av draco:

fyfan vad tråkiga videos de kommer med.. inte bättre och lägga resurserna på nått annat?

Detsamma du.

Medlem

@draco: You must be fun at parties.

Medlem

En av deras sämre cinematics, tyvärr.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Som hon gjorde är typ så som jag spelar men hon är nog bättre än mig då jag bara dör


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Känns som det är en helt annan person är den hon är i spelet?

Nej denna cinematic var fan rätt värdelös, ingen lore och dålig story och den tråkigaste karaktären i overwatch överhuvudtaget. Fan pinsamt från blizzards sida.

Skägg.
10 Chambers

Jag har svårt att förstå hur man kan känna så starkt kring denna cinematic. Tyckte den var helt ok, varken mer eller mindre.


signatur
Quake-konnässsör

@Carl Johansson-Sundelius: Känner lika för WoW filmerna som de släpper, lite meh.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Känns som det är en helt annan person är den hon är i spelet?

Nej denna cinematic var fan rätt värdelös, ingen lore och dålig story och den tråkigaste karaktären i overwatch överhuvudtaget. Fan pinsamt från blizzards sida.

Ja, hon beter sig säkerligen samma bland sina vänner och offentligt där hon måste hålla masken för att hålla moralen uppe när de hela tiden är på gränsen att förlora! Tyckte det var rätt självklart att det var poängen när man såg denna.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har svårt att förstå hur man kan känna så starkt kring denna cinematic. Tyckte den var helt ok, varken mer eller mindre.

Människor känner så starkt inför så mycket skumma saker idag, nog en produkt av att vi inte måste bry oss om de väsentliga grejorna som vår hjärna är programmerad till så som mat och husrum. Inte alls i samma utsträckning i alla fall.

Avstängd

Roadhog blir de om jag ska spela offensiv försvarare. Nu är denna karaktären bättre anpassad som off-tank/offensiv.

Jag gillade mer när man stannade upp och åt äpplet, det var spännande och speciellt om man blev jagad och när man kunde hooka spelare utom synhåll : P

1
Skriv svar