Uppdragen i Cyberpunk 2077 är "lika långa och komplexa" som i The Witcher 3

Robot
Uppdragen i Cyberpunk 2077 är "lika långa och komplexa" som i The Witcher 3

Hjälpa tanter i Night City att hitta sina VR-stekpannor? Ja tack.

#cdpr, #cyberpunk-2077


Medlem

Fortfarande 2 år till release...

Inte ens en gnutta intressant just nu. Kanske intressant om 1.5 år...

Medlem

Har aldrig hört talas om "The Wticher 3", vad är det för spel. Hur uttalar man det? Är det latin från latin?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av jehuty:

Har aldrig hört talas om "The Wticher 3", vad är det för spel. Hur uttalar man det? Är det latin från latin?

Extremt underskattat rollspel från Polen som släpptes samtidigt som "The Witcher 3". Nog därför det flög under radarn hos de stora massorna. Man spelar som häcksaxen Grealt. Fantastisk story!

Tack! Uppdaterat nyheten.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jävlar vad cdpr älskar denna skiten. Fuck drm, snacka massa skit, "sno" all uppmärksamhet med ingenting. Och alla köper skiten. Spelet kommer bli svinbra säkert, men sluta höja dom till skyarna så fort dom öppnar sin kollektiva styrelsekäft.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jävlar vad cdpr älskar denna skiten. Fuck drm, snacka massa skit, "sno" all uppmärksamhet med ingenting. Och alla köper skiten. Spelet kommer bli svinbra säkert, men sluta höja dom till skyarna så fort dom öppnar sin kollektiva styrelsekäft.

Vad händer? Vem höjer det till skyarna? Ät lite kolhydrater så ska det nog bli bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det är väl självklart att det måste vara MINST samma nivå som Witcher 3s nivå!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Vad händer? Vem höjer det till skyarna? Ät lite kolhydrater så ska det nog bli bra.

Allt med CDPR och GOG blir väl ändå sjukt hajpat?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Allt med CDPR och GOG blir väl ändå sjukt hajpat?

Ett Cyberpunkspel hade blivit hypat oavsett tillverkare/utgivare. På den skalan som antyds av det vi sett är det värt att hypa. Sen att det är CDPR som står bakom är mest glass på tårtan, men då får vi iallafall lite mindre PK och lite mera spelglädje.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Allt med CDPR och GOG blir väl ändå sjukt hajpat?

Det är väl bra för en gångs skull kunna uppmärksamma något positivt i spelvärlden som annars är full av skit?

Avstängd

Stör mig mer å mer på alla gamers som gnäller på allting. Jag är emot microtransaktioner men allt annat gamers gnäller över är fan pinsamt.

1
Skriv svar