For Honor gratis!

Releasehästryttare
For Honor gratis!

Just nu ger Ubistoft bort starter edition av for honor på Steam.

https://store.steampowered.com/app/304390/FOR_HONOR/

De säger inte när erbjudandet slutar så vill ni ha det så vänta inte!

Megadelux

Snyggt. ! Tummeupp.

Medlem

Det slutar den 27:e augusti såg jag på något ställe, rimmar väl med att rabatten på de andra versionerna slutar då. Inget spel för mig, men kul för er som gillar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Andra gången detta sker, skulle inte bli ett dugg förvånad om de snart kommer göra den här versionen "F2P" för alltid då jag har svårt att se att spelet kommer tilltala nya spelare annars.

Gen
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Andra gången detta sker, skulle inte bli ett dugg förvånad om de snart kommer göra den här versionen "F2P" för alltid då jag har svårt att se att spelet kommer tilltala nya spelare annars.

Japp, man fick Standard Edition gratis på Uplay i samband med E3 i somras.

Medlem

Ja, snacka besviken jag blev som fick det med grafikkortet. Pallade knappt en halvtimmes spelande, urtrist i mina ögon. Håll till godo ni som kan tänkas tycka om det där ^^

Skrivet av deezel:

Ja, snacka besviken jag blev som fick det med grafikkortet. Pallade knappt en halvtimmes spelande, urtrist i mina ögon. Håll till godo ni som kan tänkas tycka om det där ^^

Det tar lite tid att vänja sig vid kontrollerna, och sedan handlar det mycket om att få MP att funka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Värt att tillägga att spelet ändå kräver uplay.
Själv äger jag redan spelet på uplay då jag fick det gratis förut, antar att det här bra för de personer som missade den chansen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Jag snappade upp på erbjudandet och måste säga att jag är överlycklig över att jag inte köpte spelet innan!

Efter att jag hade kommit till träningsläget för Stamina, så sket jag i det helt. Spelet är så himla tråkigt, så det fanns inte! När jag väl kom tillbaka till "trainer menu", så blev jag bemött av popup efter popup, som visade vad jag hade fått för något (ungefär som när man går upp i level och spelet säger, "det här har du fått - uppgradera din karaktär nu"). Var tvungen att trycka på mellanslag kanske 10 gånger, innan jag ens kunde göra något annat. Så otroligt Ubisoft'ifierat!

Nu är det avinstallerat... kanske för alltid.

Medlem

Smaksak , vet folk som lagt hundratals timmar på det så uppenbarligen passar det inte alla.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Värt att tillägga att spelet ändå kräver uplay.
Själv äger jag redan spelet på uplay då jag fick det gratis förut, antar att det här bra för de personer som missade den chansen

Även den version som säljs via Steam? Ett Uplay-login vore kanske logiskt, men klienten behövs väl inte?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

@Devan: Tack för tipset, har länge velat testa det


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem
Skrivet av conthox:

Även den version som säljs via Steam? Ett Uplay-login vore kanske logiskt, men klienten behövs väl inte?

Klienten behövs
Är så med andra ubisoft titlar på Steam också


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Den startar ju bara med steam, inget man behöver tänka på öht alltså.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Hipshot: Ubi och Origintitlar är exemplet på vad som är dåligt när du inte kan samla allt i en klient (nämner inte Steam eftersom den är den ledande). Du startar spelet i steam, som startar en annan launcher, som startar spelet. Urbota korkat.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar