Cyberpunk 2077 är spelbart från start till slut

Robot
Cyberpunk 2077 är spelbart från start till slut

Lansering det här millenniet verkar möjligt trots allt!

#cdpr, #cyberpunk-2077


Medlem

Release första september 2018! Dom har bara glömt att berätta det. Ni hörde det här först!

Medlem
Skrivet av svampfan:

Release första september 2018! Dom har bara glömt att berätta det. Ni hörde det här först!

Det är inte Cyberpunked vi pratar om.

Medlem

Cyberpunk 2077 släpps 2020.
Star Citizen släpps 2077.

Medlem

Med 6 års utvecklingstid så "borde" spelet vara klart snart.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Med 6 års utvecklingstid så "borde" spelet vara klart snart.

Inte om de måste uppfinna universum först.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Inte om de måste uppfinna universum först.

Vilken tur att de inte behöver det då.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Inte om de måste uppfinna universum först.

Ouch. Vågar man skriva gameplay från cyberpunk innan året är slut på önskelistan till tomten i år?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Fulci:

Inte om de måste uppfinna universum först.

Eftersom det baserar sig på Cyberpunk 2020, ett pen and paper RPG, så behövde de ju inte det. Tror jag själv till och med äger ett flertal böcker till det IP:et så det fanns nog material att arbeta med.

Medlem
Skrivet av magma:

Med 6 års utvecklingstid så "borde" spelet vara klart snart.

Läste någonstans att du har behövt starta om från början under utvecklingen och sen har jag även läst att dom inte är så effektiva när det kommer till att utveckla spelet.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Lansering det här millenniet verkar möjligt trots allt!

Högst sannolikt att de hinner färdigt under resterande 982 år..

Medlem

Jag röstade på 2020, vilket verkar möjligt. I slutändan beror det antagligen på hur mycket de vill polera spelet. De vill antagligen göra spelet så nära perfekt de kan komma, så det finns en risk att det blir senare än 2020.

Medlem

Om spelets main quest är klar så borde sidospåren och allt annat vara klart till 2020, så inte senare än så. Med alla assets, buggtestning, optimering/polering och allt som ska fylla ut spelet likt Witcher så tror jag inte det hinner bli klart innan 2020 heller, då spelet är så stort. Men skulle inte sätta pengar på att de missar julhandeln 2019 heller, då de kan fylla på mera content med DLC, också likt Witcher.

De som drömmer om 2018 fortfarande får äta upp sin hatt.

Medlem

Tja spelet som Cyberpunk 2077 är baserat på heter ju Cyberpunk 2020 så jag skulle inte bli förvånad om det är året som de riktat in sig på. Tror det är för tidigt för release 2019 men man kan ju alltid hoppas, har redan väntat många år på det här spelet (sedan de pratade om det på deras GoG konferens och varje gång de visat något mer från spelet har mitt intresse bara ökat). Har inga problem med att det är första person, det var det jag hade hoppats på, att spelet är mer likt Deus Ex (för övrigt ett av de bästa FPS spel jag spelat).

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Tja spelet som Cyberpunk 2077 är baserat på heter ju Cyberpunk 2020 så jag skulle inte bli förvånad om det är året som de riktat in sig på. Tror det är för tidigt för release 2019 men man kan ju alltid hoppas, har redan väntat många år på det här spelet (sedan de pratade om det på deras GoG konferens och varje gång de visat något mer från spelet har mitt intresse bara ökat). Har inga problem med att det är första person, det var det jag hade hoppats på, att spelet är mer likt Deus Ex (för övrigt ett av de bästa FPS spel jag spelat).

2019 vore ju najs, men 2020 låter rätt rimligt om ryktena ang att cyberpunk ska bli ett cross-gen spel stämmer. microsoft sägs väl komma med ny konsol under 2020 också så..

Medlem

Sent 2019 eller tidigt 2020.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar