Battlegrounds får träningsområde

Robot
Battlegrounds får träningsområde

Skyttebanor och racingslingor. Träna på!

#battlegrounds, #pubg, #träning, #nyhetstips


Avstängd

Bästa träningen är att spela spelet som det är tänkt.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Bästa träningen är att spela spelet som det är tänkt.

"ok"

Ont: Nice, kanske börjar bli dags att lämna early access snart då!

Medlem

Tycker de är bra dom har gjort ett träningsområde så man kan lära sig hur vapnet fungerar eller bara helt enkelt uppvärmning, innan man joina på riktigt.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Avstängd
Skrivet av Vercadi:

"ok"

Ont: Nice, kanske börjar bli dags att lämna early access snart då!

"ja"

Medlem

Detta kan jag behöva som siktar som en kratta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Bästa träningen är att spela spelet som det är tänkt.

Nja, är du nybörjare hinner du på exempelvis 2 timmar prova igenom alla vapen, få en känsla för rekylerna och bulletdrop på ett helt annat sätt än om du spelar ett par vanliga rundor under 2 timmar. Det är ju en mycket viktig del av spelet. Kan du inte skjuta ihjäl folk innan de skjuter ihjäl dig blir det inte mycket spelande i vanliga rundor

Sen kan jag hålla med om att för att bli en bra allround spelare och träna upp sitt gamesense, känna av hur man ska hantera och spela med cirklarna så är det så klart bättre att spela vanliga rundor.

För min del tycker jag det här är jättebra. Man kan värma upp, man kan testa av hur man själv upplever skillnaden med de olika attachments som finns istället för att bara kolla på guider på youtube och så vidare.

Tumme upp från mig, de skulle bara släppt det här myyyycket tidigare


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Ambassadör
Xbox

Låter som ett riktigt bra tillskott!


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mycket bra! Sikta med vapen har jag inga problem med, men att öva granatkastande ser jag fram emot...

Medlem

Grymt dåligt att ett litet träningsområde inte redan finns i spelet då de tydligen är bra på att bygga svinstora banor. Spelare har krävt en träningsbana så länge som spelet funnits på steam.

Medlem

5-20 spelare????
Då kan man alltså aldrig träna med en full squad utan får snällt vänta på +1 ?

Skumt val..


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Bästa träningen är att spela spelet som det är tänkt.

Exakt. Hoppas de låter oss köra banan offline ensam eller minskar kravet på antal spelare till 2.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Bästa träningen är att spela spelet som det är tänkt.

Om du vill lära dig spelförståelse så är det den bästa träningen men om du vill lära dig hur vapen och sikten beter sig i olika situationer med mera så är det absolut inte den bästa träningen. När jag var som mest aktiv i Counter-Strike så spelade jag mot bottar i upp mot en timme tills jag blev uppvärmd för att spela mot andra spelare, du kan inte göra det i nuvarande PUBG, du har inte tillräckligt med skott och elaka blodtörstiga spelare kommer att kuta rakt mot dig om de hör dig skjuta. Jag har över 1200 timmar i PUBG och det märktes att VÄLDIGT MÅNGA inte var vana med hur vapnen fungerade, många avstod från att vara prickskytt med mera för att de inte kunde hantera hur skottet beter sig i luften.

Avstängd
Skrivet av Jeehao:

Om du vill lära dig spelförståelse så är det den bästa träningen men om du vill lära dig hur vapen och sikten beter sig i olika situationer med mera så är det absolut inte den bästa träningen. När jag var som mest aktiv i Counter-Strike så spelade jag mot bottar i upp mot en timme tills jag blev uppvärmd för att spela mot andra spelare, du kan inte göra det i nuvarande PUBG, du har inte tillräckligt med skott och elaka blodtörstiga spelare kommer att kuta rakt mot dig om de hör dig skjuta. Jag har över 1200 timmar i PUBG och det märktes att VÄLDIGT MÅNGA inte var vana med hur vapnen fungerade, många avstod från att vara prickskytt med mera för att de inte kunde hantera hur skottet beter sig i luften.

"Värma upp" en timme för att spela mot andra 😂. Roligaste jag hört på länge.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

"Värma upp" en timme för att spela mot andra 😂. Roligaste jag hört på länge.

Det tyckte nog inte mina motståndare.
Jag gjorde givetvis annat än att bara skjuta på bottar när jag värmde upp och tränade en längre stund.

1
Skriv svar