Gratiskampanjen fick effekt – For Honor skjuter i höjden

Robot
Gratiskampanjen fick effekt – For Honor skjuter i höjden

Har du lagt beslag på Ubisofts taktiska brawler?

#for-honor, #ubisoft


Medlem

Är gratis med xbox guld också, men vet inte om det är värt att lägga tid på?

Medlem

For Honor var verkligen ingenting för mig. Det ser hur ballt som helst ut men det är inte alls tempot eller spelstilen jag söker.

Medlem

Det är rätt underhållande, särskilt då man börjar spela och blivit varm i kläderna. Man kan inte rusha in ensam och tro man överlever, det måste spelas mer taktiskt.

Dessvärre tappar det i mitt tycke när man går från att vara noob till att vara mer experienced. Det börjar helt plötsligt handla mer om att lära sig långa kombinationer av slag och moves istället för att som i början vara mer sten-sax-påse och timing. Man kan nog ha riktigt kul som elitspelare också men då krävs att man lägger mycket tid i spelet för att ha en chans. Det steget är aningen för stort. Och utbudet av kartor är i minsta laget. Men haft ett flertal riktigt minnesvärda dueller när man stött på en spelare med samma skillnivå och precis lyckas vinna med en hårsmån.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Är gratis med xbox guld också, men vet inte om det är värt att lägga tid på?

Det är väl bara att prova?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det är väl bara att prova?

Så sant! 😀

Medlem

Testat en timme på Xboxen och tyckte det var rätt kul. Verkar vara ganska skarp inlärningskurva dock.

Medlem

For Honor är kul och är grymt svårt att bemästra om man vill vara bäst men jag kunde inte riktigt förstå meningen med att spela spelet. Jag älskar spel som Mount & Blade där man spelar med mängder av spelare och måste duellera, 4v4 i For Honor var enligt mig ganska meh då det snabbt blev ganska enformigt.

1
Skriv svar