Just nu: CD Projekt Red streamar något kryptiskt. "Data transmission in progress"

Robot
Just nu: CD Projekt Red streamar något kryptiskt. "Data transmission in progress"

Cyberpunk 2077-skaparna streamar kod, på twitch. Vad är det som händer?

#cdpr, #cyberpunk, #nyhetstips, #stream, #twitch


Testpilot

Bättre än konceptbilder!

Frilansare
Skrivet av Mutumba:

Bättre än konceptbilder!

Det kanske är krypterade konceptbilder!

Medlem

Om det är mer cyberpunk så hade jag föredragit att dom drar ner på hypen förran det är lite närmare release, blir bara jobbigt att vara hype för ett spel som kommer 2020+ Om det inte visar sig att spelet är närmare release än så!

Frilansare

Och tack @Devan för tipset!

Medlem

Tusentals sitter och tittar på en livestream med text som skrollar sakta.

Releasehästryttare

Jag hoppas de släppet gameplay demot de visade under stängda dörrar på gamescom, det skall ju tydligen vara grymt.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag hoppas de släppet gameplay demot de visade under stängda dörrar på gamescom, det skall ju tydligen vara grymt.

Går för sakta för att vara en video. Teckenöverföringen i streamen ligger på kanske 20 tecken i sekunden. Att överföra en video med den hastigheten skulle ta extremt lång tid.

Medlem
Skrivet av Morti:

Om det är mer cyberpunk så hade jag föredragit att dom drar ner på hypen förran det är lite närmare release, blir bara jobbigt att vara hype för ett spel som kommer 2020+ Om det inte visar sig att spelet är närmare release än så!

Jag har inget emot att CDPR hypar men däremot är jag trött på att spelmedia fortsätter publicera precis allt, börjar likna skvaller tidningarnas ständiga rapporter om när Madeleine släpper en fis.

Frilansare
Skrivet av baxtex:

Jag har inget emot att CDPR hypar men däremot är jag trött på att spelmedia fortsätter publicera precis allt, börjar likna skvaller tidningarnas ständiga rapporter om när Madeleine släpper en fis.

Tja, det är det mest eftertraktade spelet just nu, alla kategorier. Strunta gärna i allt Cyberpunk-relaterat, vi skriver om mycket annat också

Releasehästryttare
Skrivet av Fulci:

Går för sakta för att vara en video. Teckenöverföringen i streamen ligger på kanske 20 tecken i sekunden. Att överföra en video med den hastigheten skulle ta extremt lång tid.

Klart! Men det kan ju vara en länk till en hemlig sida där gameplay filmen ligger, eller liknande, man kan ju hoppas

Medlem

Alltså nu får dom sluta att teasa haha
Sätter förväntningarna lågt så slipper man bli besviken.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Frilansare

Hmm

Frilansare

"Någon" har lagt upp detta, trovärdigt?

Medlem

Hoppas de för en gångs skull har något att visa upp.
hypa upp en till konceptbild är bara löjligt..

ELF
Medlem

@Fulci: Kan flera tusen sitta och titta på en fotbollsmatch, så varför inte.... ;p


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tycker deras marknadsföringsmetod är lite småirriterande. Ligg lågt, ni har ju antagligen en Straight flush på handen, ni är safe.

Medlem

Känns lite märkligt att folk vet vad det är innan det streamats klart?

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Känns lite märkligt att folk vet vad det är innan det streamats klart?

Om det är en bild kan de återskapa den med informationen som finns.

Medlem
Medlem

Så länge som dom håller på såhär så kan ni gott ignorera dom.

Medlem

Snälla låt det inte vara en ARG. Alla som följde släppet av Sombra i Overwatch vet vad jag menar.

Medlem

i flödet på twitch skriver tusentals "!beta", så kan ju hoppas dom är något på spåren


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

i flödet på twitch skriver tusentals "!beta", så kan ju hoppas dom är något på spåren

Det är nog en aning optimistiskt Om vi har tur så är det väl en liten gameplay-trailer.

Medlem
Skrivet av ebackman2:

Det är nog en aning optimistiskt Om vi har tur så är det väl en liten gameplay-trailer.

vet inte vad du snackar om, twitch chatten är en säker källa.

Skribent

Flera utländska speltidningar och siter har gått ut med att vi kommer få se något "vi väntat på" klockan 7 pm CET, vilket många tolkar som det demo som endast visats upp för journalister.

Medlem

Min gissning är antingen ett nytt eller det förra demot med RTX aktiverat. Cyberpunk 2077 känns som gjort för den tekniken med neonskyltar och cyberpunk miljöer.

Medlem

Wtf? Måste vara fejk väl?

Edit: Massor av fejkade bilder flyter omkring, denna är fejk. Snabb idé och skickligt dock


signatur

Nämen!

Medlem

Ser helt klart ut som en base64string, gäller att ha hela för att decode:a den dock Kan vara en video, men då är strängen oerhört lång då en .png brukar vara ett par hundra eller tusen tecken

Medlem
Skrivet av ebackman2:

Hoppas de för en gångs skull har något att visa upp.
hypa upp en till konceptbild är bara löjligt..

Eller hur. Detta börjar ju urarta. Ge oss gameplay eller jobba i det tysta till ni kan visa upp något stabilt.

@Struggle Haha, klockren bild!

::::::EDiT:::::: Tack CD Project Red efter releasen av gameplay videon för nån timme sedan. Ser helt amazing ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar