Sving it, magistern! Spider-Man ska knipa tjugo timmar av ditt liv

Robot
Sving it, magistern! Spider-Man ska knipa tjugo timmar av ditt liv
Medlem

GE MIG NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!


signatur

I drank what?

Medlem

Ska bli trevliga timmar får vi hoppas!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skägg.
10 Chambers

Vi har kod. Vi spelar det. Recension när embargot lyfter


signatur
Medlem

20 timmar är riktigt kort (!)

Men om man lägger completionist på det här får man säkert ut minst ~15 timmar till.

GoW tog månade,r på näst svåraste+100%

Tacka gud för att ett spel släpps på en fredag för en gångs skull så man slipper ta ledigt från jobbet, HYPE!!!!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har kod. Vi spelar det. Recension när embargot lyfter

När lyfter embargot?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Daven:

När lyfter embargot?

Nästa tisdag, 4 september, 16:00. Riktigt gott om tid att lira, vilket är kalas.


signatur
Medlem

Är man som jag vad gäller open world spel så räcker 20 timmars main quest med råge!
Man brukar ju ganska lätt börja tjollra på med allt annat än just själva storyn, GTA V t.ex har jag inte klarat ut än just pga allt annat kul som går att göra i världen! =D

Medlem
Skrivet av Megagurra:

20 timmar är riktigt kort (!)

Men om man lägger completionist på det här får man säkert ut minst ~15 timmar till.

GoW tog månade,r på näst svåraste+100%

Tacka gud för att ett spel släpps på en fredag för en gångs skull så man slipper ta ledigt från jobbet, HYPE!!!!

Låter lite som Arkham spelen. Tror också de låg runt där, jag tkr de är ok
hoppas du kan flexa där på fredagen så man kmr hem tidigt då

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nästa tisdag, 4 september, 16:00. Riktigt gott om tid att lira, vilket är kalas.

verkar som om de har skickat ut sina recensions-exemplar rätt tidigt, eller brukar man skicka ut runt den här tiden innan release? Känns som om de kan va så olika. Men får en känsla av att de är stolta/säkra över sin produkt och skickat ut till recensenter i god tid

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av epson55:

verkar som om de har skickat ut sina recensions-exemplar rätt tidigt, eller brukar man skicka ut runt den här tiden innan release? Känns som om de kan va så olika. Men får en känsla av att de är stolta/säkra över sin produkt och skickat ut till recensenter i god tid

Det skiljer otroligt mycket. Two-Point Hospital fick vi idag, med embargo på torsdag, som exempel. Ibland får vi spel efter release.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det skiljer otroligt mycket. Two-Point Hospital fick vi idag, med embargo på torsdag, som exempel. Ibland får vi spel efter release.

Ok, ser det som ett gott tecken att ni fick spiderman i bra tid innan Bra uppstyrt av dem och förmedlar en viss säkerhet för sin produkt imo

Medlem

Kan bara instämma. Verkar som om de är rätt säkra på att de har gjort en riktigt stabil produkt som de inte behöver skämmas för (även om de kan hänvisa till day1-patch för allt som recensenterna inte är nöjda med). Kan bli svårt att slita sig för att gå och rösta, kanske får förtidsrösta ändå.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har kod. Vi spelar det. Recension när embargot lyfter

Jag hatar er. (Ok egentligen inte, men är fett avis!)


signatur

I drank what?

1
Skriv svar