Äntligen! Här är 48 minuter gameplay från Witcher-gängets senaste gamechanger: Cyberpunk 2077!

Robot
Äntligen! Här är 48 minuter gameplay från Witcher-gängets senaste gamechanger: Cyberpunk 2077!

Efter en rejäl dos trollande levererar CDPR.

#cdpr, #cyberpunk-2077, #gameplay


Medlem

D: D: D:

Ser ut som en sjukt mycket bättre version av Human revolution! Och jag älskade Human Revolution!

edit:
För en gångs skull en stad som verkligen känns och ser levande ut!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Man skulle få se sin kraktär i konversationerna? det gör man ju inte?

Medlem

F***, lär behöva en ny CPU.

Men som kommentaren ovan, ser ut som Deus Ex fast bättre.

Medlem

Allt hype för det här? Förstår verkligen inte. Sry!

Medlem

hm jag vågar inte titta det är så långt dit så känns som gameplay nu gör att man bara kommer få större ångest...

Medlem

Ser bra ut


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det här vad reportrarna och youtubarna fick se under E3 bakom stängda dörrar?


signatur

Game long and prosper

Ambassadör
Xbox

Jag vill se min karaktär... Inte såld på first person.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag vill se min karaktär... Inte såld på first person.

Third person funkar bra i gta eller banjoo kazooie,

Immersion, cyberpunk och rollspelande KRÄVER first person. Och gärna släckta lampor, stor skärm och ett headset värt namnet

Gnällkuk

Avvaktar tills det kommer upp på YT eftersom jag missade starten :> Rätta mig om jag har fel, men E3 och Gamescom-demot var inte samma build som jag förstod det?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fan, kom in sent i streamen. Får kolla när det har sänts klart


signatur

no remorse

Medlem

Ser helt fantastiskt ut, min hajp var välplacerad! För första gången känns det som jag kanske får planera ledighet efter ett spelsläpp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Faaaaan vad jag hade cashat för att få lira genom detta nuuuuuuu haha.

Frilansare
Skrivet av Javas:

Är det här vad reportrarna och youtubarna fick se under E3 bakom stängda dörrar?

Ja.

Frilansare

Bara jag som tycker att det ser väldigt platt ut? Är det twitch-streamen som förstör?

Frilansare
Skrivet av tricky:

Avvaktar tills det kommer upp på YT eftersom jag missade starten :> Rätta mig om jag har fel, men E3 och Gamescom-demot var inte samma build som jag förstod det?

Inte exakt samma build, men inga större skillnader.

Medlem

Lite besviken ärligt talat, har inte så mycket känsla och känns lite generiskt. Karaktärerna känns ju som att de är från en dålig hollywood film jämfört med Witcher :/ Speciellt den dryga cholo som säger hombre var tredje sekund.

Medlem

Påminde mycket om deus ex.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Bara jag som tycker att det ser väldigt platt ut? Är det twitch-streamen som förstör?

Hmm. Jag hade samma problem. Kollade du också på en plattskärm och inte i VR?

Frilansare
Skrivet av Mortaigne:

Jag vill se min karaktär... Inte såld på first person.

De har sagt att så ska vara fallet i mellansekvenser, men inte sett det hittills i streamen (dock ej sett hela pga plitar)

Medlem

Alltså, vet inte, smått positiv ändå. Känns som att man kan ta det soft nu, vet att det är i trygga händer iaf ^^

Medlem

Hade önskad på högre upplösning på streamen, och såklart raytracing hihi. Men håller med, såg platt ut, men tror det var twitch. eller rättare sagt, hoppas det var twitch.

Hoppas det blir mycket lore och långsamma partier så man kan få sugas in rejält i världen.

Frilansare

Jättekonstigt att de inte drar upp en fullupplöst version på Youtube direkt.

Medlem

Shit vilket demo! Är helt såld. Visste redan storyn och vad som skulle hända iom att det verkade vara samma som press sett på E3. Men det var ju verkligen helt sjukt! Kan de verkligen få till detta på dagens konsoller? Känns ju nästan som next gen.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Joakim Bennet:

Bara jag som tycker att det ser väldigt platt ut? Är det twitch-streamen som förstör?

Ja...blir inte blåst av stolen direkt. Men då tittar jag på fuldator, får se hur det ser ut på 4K HDR sedan om det läggs upp någonstans.

Skulle man inte få se sin karaktär i konversationer? När ser man den? I en startmeny?


signatur

Jump in.

Frilansare
Skrivet av Mortaigne:

Ja...blir inte blåst av stolen direkt. Men då tittar jag på fuldator, får se hur det ser ut på 4K HDR sedan om det läggs upp någonstans.

Skulle man inte få se sin karaktär i konversationer? När ser man den? I en startmeny?

De har sagt att man ser sin karaktär i mellansekvenser, men det här gameplayet visar inget sådan. En besvikelse, eller medvetet då karaktärsskapandet inte är fult implementerat.

Medlem

Allting var grymt bra, grafik, värld, karaktärer, story. First person var helt rätt val.

Medlem

Jag var inte hypad, men blev verkligen det nu. Det finns så otroligt mycket små detaljer och system där bakom som verkligen lockar!

Detta är ju pre-alpha, så saker lär förbättras också, speciellt med utseende. Men damn, gatorna fyllda med NPC´s och deataljer i butikerna! Jag gillade gunplay med, och ändå är jag dödstrött på FPS idagsläget.

Nej, jag ser verkligen fram emot det nu. Gått ifrån att vara tveksam till hypad.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Jättekonstigt att de inte drar upp en fullupplöst version på Youtube direkt.

Dom ville inte att folk skall skippa i videon direkt. Vilket man hade gjort också.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skriv svar