Xbox All Access bekräftat, men begränsas i både antal och plats

Robot
Xbox All Access bekräftat, men begränsas i både antal och plats
Medlem

Skulle kunna tänka mig att ha ett abb. på xbox one x

Medlem

Så access kostar ca 1575 kr/året?

Medlem

Prisjämförelsen blir väl aningen skev då konsolerna ofta säljs upp mot $100 billigare av diverse kedjor och näthandlare än vad MS tar i sin egen butik?

Medlem

@Margy Jo men de bör ju jämföra med sina egna priser. Speciellt när det får det nya erbjudandet att verka bättre. Personligen har jag inte fullpris (typ70-80kr/månad) för live guld särskilt många gånger sedan jag skaffade xbox 2008 utan jag brukar hitta erbjudanden där det blir ca 35-40kr/månad och köpa på mig ett år eller så. Och då blir ju jämförelsen ännu sämre.

Skrivet av elPresidente:

Så access kostar ca 1575 kr/året?

Om det kommer till Sverige vet vi inte vad det kommer kosta.

Medlem

Varför skrivs det hela tiden att det är "ett hundratal" eller "ca 100" spel som ingår i game pass?
Det är ju ca 180! (gjorde en snabb räkning på deras hemsida)

Medlem

@Phyrino: För att Microsoft själv använder "over a hundred games" i sin marknadsföring av Game Pass

Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

@Phyrino: För att Microsoft själv använder "over a hundred games" i sin marknadsföring av Game Pass

Ok, men frågan kvarstår fast man får ställa den till MS istället.

Redaktör
Skrivet av Phyrino:

Ok, men frågan kvarstår fast man får ställa den till MS istället.

Jag skrev det för att jag inte tog mig tid att kolla exakt antal när jag skrev nyheten (kändes inte som den viktigaste infon i denna nyhet). Nyfikna kan lätt följa länken till exakt info.


signatur
Medlem
Skrivet av Phyrino:

Ok, men frågan kvarstår fast man får ställa den till MS istället.

De kanske garanterar 120 spel som minst och därför skriver över 100 även om det vissa perioder finns betydligt fler (jag antar att spel byts ut ibland osv) sen kanske utbudet varierar i olika regioner.

1
Skriv svar