Fable III till pc?

Robot
Medlem
Fable III till pc?

Har aldrig spelat nåt Fable-spel, men känt mig iaf lite sugen på att testa, men eftersom jag inte har en xbox360 så vore ju en version till Windows inte helt fel!

Medlem

Jag nöjer mig helt klart med en Xbox360 version men skulle det komma en PC version också vore det ju inte helt fel

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

Har aldrig spelat nåt Fable-spel, men känt mig iaf lite sugen på att testa, men eftersom jag inte har en xbox360 så vore ju en version till Windows inte helt fel!

Ettan (lite nyare än Xbox versionen) finns till PC, testa den.

Är väldigt positiv över att det kommer till PC.

Medlem

Fable II till PC då? Eller ska det bli lika dumt som med CoD-serien, där endast CoD 3 inte finns till PC.

Medlem

Hmm e nån uppe på Fz vid denna tiden haha :)?

Medlem

Kul och höra, dock vet vi ju inte till 100% om detta stämmer, har alltid gillat fable-serien men är dock en ps3-ägare så jag fick aldrig uppleva 2an, detta blir ett givet köp om det nu släppa..

Medlem

Som jag minns så har Lionhead själva sagt att det blir likadant som med Fable II, ej någon PC-version

Medlem

Förhoppningsvis släpper de Fable 2 och 3 i en bundle till PC.
Sub-HD (som det ser ut att vara) utan kantutjämning ftl.
Max-res på skärmen + 8x MSAA ftw.

*hoppas*


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag kör hellre på xboxet lite bättre känsla för roleplay tycker jag, men hade varit kul att dra på datorn och lira med xboxkontrollen


signatur

Anta aldrig någonting. Någonsin.

Medlem

Bara Fable 1 har varit bra en så länge....

Medlem

Skulle vara bra om de släppte 2an till PC då också !!

Medlem

Nej det skulle jag inte då fable 2 sög.

Ase
Medlem
Skrivet av Noob-boten:

Jag kör hellre på xboxet lite bättre känsla för roleplay tycker jag, men hade varit kul att dra på datorn och lira med xboxkontrollen

Var har du varit någonstanns har inte sett ett enda spel förutom möjliktvis sportspel som funkat att spela på konsoll äger själv en 360 men eftersom den är så kass kontroll på, så använder jag den endast som extender .det enda konsoller gör idag 1 dra in pengar åt dom stora företagen 2 hindrar utvecklingen av teknik + tillför sämmre standard på pc fronten( hm lite väl elak där kanske)
Älskar rollspel så nämn gjärna ett rollspel som funkar att spela på 360 n tacksam för svar

Medlem
Skrivet av Ase:
Skrivet av Noob-boten:

Jag kör hellre på xboxet lite bättre känsla för roleplay tycker jag, men hade varit kul att dra på datorn och lira med xboxkontrollen

Var har du varit någonstanns har inte sett ett enda spel förutom möjliktvis sportspel som funkat att spela på konsoll äger själv en 360 men eftersom den är så kass kontroll på, så använder jag den endast som extender .det enda konsoller gör idag 1 dra in pengar åt dom stora företagen 2 hindrar utvecklingen av teknik + tillför sämmre standard på pc fronten( hm lite väl elak där kanske)
Älskar rollspel så nämn gjärna ett rollspel som funkar att spela på 360 n tacksam för svar

du har inte mycket rätt i huvudet..
typisk hjärntvättat snorunge som fått en pc ifrån pappa

det är pissungar ifrån din generation som tro allt är gratis

btw..bätte dom optimera spelet för en plattfrom istället för pc blir alltid sämre då..med all hårdvara som finns...

pc har spelat ut sin roll för länge sedan...visst ni kan väl lira cs1.3 på era jävla turneringar... hf


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Gärna en CrossOver då. Spela sin 360 version med någon som har PC


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Meningslöst att hoppa över 2:an för att kränga ut trean, låt den vara exklusiv istället om man vill ha kvar några fans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ååh fyfan vad jag älskar fable! så synd att dom smått förstörde fable 2 genom att göra det så otroligt linjärt. hade ingen frihet alls där. :/

har inte min xbox kvar så jag hoppas verkligen på att fable kommer till PC! fast måste köpa konsolkontroll till datorn, kan inte spela fable med tangentbord ffs

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ase:
Skrivet av Noob-boten:

Jag kör hellre på xboxet lite bättre känsla för roleplay tycker jag, men hade varit kul att dra på datorn och lira med xboxkontrollen

Var har du varit någonstanns har inte sett ett enda spel förutom möjliktvis sportspel som funkat att spela på konsoll äger själv en 360 men eftersom den är så kass kontroll på, så använder jag den endast som extender .det enda konsoller gör idag 1 dra in pengar åt dom stora företagen 2 hindrar utvecklingen av teknik + tillför sämmre standard på pc fronten( hm lite väl elak där kanske)
Älskar rollspel så nämn gjärna ett rollspel som funkar att spela på 360 n tacksam för svar

du har inte mycket rätt i huvudet..
typisk hjärntvättat snorunge som fått en pc ifrån pappa

det är pissungar ifrån din generation som tro allt är gratis

btw..bätte dom optimera spelet för en plattfrom istället för pc blir alltid sämre då..med all hårdvara som finns...

pc har spelat ut sin roll för länge sedan...visst ni kan väl lira cs1.3 på era jävla turneringar... hf

Har du någon diagnos av något slag(mano, Bipolär?).

För jag kan nästan lova att jag kan leta upp ett flertal trådar som inte kan vara mer än något år gamla och finna att du skrev PRECIS samma saker som föregående talare.

Medlem

Låter bra med en PC version.

Inaktiv

När kommer Black & White 3 då?? Vafan blir så less på det här. Har väntat flera år!

Medlem
Skrivet av kaealy:

Har du någon diagnos av något slag(mano, Bipolär?).

För jag kan nästan lova att jag kan leta upp ett flertal trådar som inte kan vara mer än något år gamla och finna att du skrev PRECIS samma saker som föregående talare.

Ja, fy er som har förmågan att ändra uppfattning!

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av kaealy:

Har du någon diagnos av något slag(mano, Bipolär?).

För jag kan nästan lova att jag kan leta upp ett flertal trådar som inte kan vara mer än något år gamla och finna att du skrev PRECIS samma saker som föregående talare.

Ja, fy er som har förmågan att ändra uppfattning!

Att ändra sin uppfattning från det ena extrema till det andra extrema på spektrumet är inte hälsosamt( I alla fall inte när det handlar om något så irrelevant som gaming ) hur du än försöker förlöjliga det eller vända på det.

Speciellt inte när han backar upp det med personliga påhopp på andra personer, men såg att du kom från PCgamer så du har väl inte så stor koll på warps inläggshistoria.

Medlem
Medlem

Det skulle vara coolt om de släppte 2an och 3an i samma pack till PC. Men jag skulle vilja helst köra 2an innan jag kör 3an men men...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

kan ju vara så att de tog fel mall när de klistrade in fable bilden bara .
men är det sant , då får de fan ta och släppa resten av serien på pc också.

Medlem

Fable 2 lärå komma först tycke jah.

Medlem
Medlem

Ja!
Saknade 2an då jag inte har någon kryssbox.

jkw
Medlem

Titeln är missvisande. PC betyder inte Windows.
Jag har flera PC's, men jag kör Linux på dem alla.

PC står för Personal Computer, som kan köra Windows, Linux, Mac, OpenSolaris eller whatever.

12
Skriv svar