Calle och Jocke analyserar Cyberpunk 2077-gameplay!

Robot
Calle och Jocke analyserar Cyberpunk 2077-gameplay!

CD Project Reds gameplay-bonanza får all vår fokus under en timme.

#cd-project-red, #cyberpunk-2077


SoL
Medlem

Auran runt fienderna när man siktar på dom ser ju inte bra ut! Hoppas det går stänga av.. samma sak i Deus Ex, alla item fick nån grå/blå aura runt sig som förstörde en hel del..

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Är jag verkligen den enda som vill gå blind in i spel som det här? Jag förstår ju varför ni (FZ) gör artiklar och analyser på det hela, men det känns som att ALLA alltid bara slukar i sig alla gameplay-videor som släpps och ska se allt.

Jag vill gå in i spel, speciellt rollspel med så lite information som möjligt, och ge spelet maximala möjliga chans att överväldiga mig. Ibland floppar det, som Dragon Age 2, och ibland är det bland det bästa som hänt, som i The Witcher 3: Wild Hunt. Och mitt sätt att svara är ju att jag t.ex. inte ville göra samma sak med Dragon Age: Inquisition, utan valde att vänta på en rejäl prissänkning. Och skulle Cyberhype 2077 nu göra mig otroligt besviken, så får ju CD-PR ta den smällen på senare spel, som för all del får chansen, men inte på samma sätt.

Är helt med dig! Lyckades med GTA V och Skyrim att hålla mig blind, för att maximera upplevelse. Tror att jag skall försöka stänga mina ögon nu för 2077, men risken är att nyfikenheten är för stark. Är verkligen supertaggad. Men det är svårt att hålla sig undan numera, sociala medier och diverse forum gör ju sitt för att hålla sina medlemmar uppdaterade. Har du sett några trailers eller är du "blind"?

Medlem
Skrivet av SoL:

Auran runt fienderna när man siktar på dom ser ju inte bra ut! Hoppas det går stänga av.. samma sak i Deus Ex, alla item fick nån grå/blå aura runt sig som förstörde en hel del..

Det är nog tyvärr så i den typen av högteknologiska matrix-framtidsspel att objekt ska framstå som "optiskt utvalda". typ "ditt speciella chip gör att du kan se det på det här sättet". Men det bidrar bara till en onödigt overklig (och fånig) känsla.

Avstängd

Alltså år 2077 är ju inte så långt bort. Tänk om detta bara är en teaser och det släpps det året?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@keffkebab: låter som ett klokt undantag, man vill jhu ju helst ha någon referenspunkt. I den bästa av världar skulle jag inte vilja ha NÅGON info alls, inte ens introduktionstrailer av TESVI, men misstänker att jag inte kommer kunna hålla mig. Samma med Red Dead 2 inte sett någonting mer än första trailern. Hoppas det fungerar för dig med 2077 nu då

Medlem

Jag uppskattade genomgången. På youtube ser man ofta folk som analyserar trailers osv. Kul att se sånt här.

Medlem

@keffkebab: Men jisses, har du klarat dig undan både spoiler soch gameplay trots att du äger det? Minns när det kom, hade verkligen inget intresse av western, tyckte det var lite tråkigt. Men, Rockstar, så testade ändå och älskade det. Önskar dig en enastående resa med med både 1:an och 2:an när dom släpps!

Ambassadör
Xbox

Gillar verkligen sådana här videos, mer sådant tack!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Vet att man kan skjuta folk och rida häst

Haha, det låter helt klart som du har förstått the gist av spelet! Haha, lycka till! Skriv gärna en rad när du gett det ett försök och berätta om dina upplevelser!

1
Skriv svar