Two Point Hospital ute nu, firas med lanseringstrailer

Robot
Two Point Hospital ute nu, firas med lanseringstrailer

Vi kan ladda ned och spela nu; vi har teknologin.

#two-point-hospital


Skribent

Hoppas folk håller med mig på internet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Hoppas folk håller med mig på internet.

Är inte du den ende på FZ som spelar strategispel?

Medlem

Jag håller med, spelet är suveränt. Längesedan jag satt och kötta massa timmar när ett nytt spel släpptes.

Skribent
Skrivet av Fulci:

Är inte du den ende på FZ som spelar strategispel?

Det är jag och Bennet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Jag håller med, spelet är suveränt. Längesedan jag satt och kötta massa timmar när ett nytt spel släpptes.

Funderar på att shoppa på mig spelet nu ikväll. Är det bra optimerat? Annars kan du göra några trevliga beskrivningar av spelet. Ser riktigt skoj ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är jag och Bennet.

Ah

Jag ska helt klart skaffa Two Point Hospital, speciellt då priset inte är så farligt.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Funderar på att shoppa på mig spelet nu ikväll. Är det bra optimerat? Annars kan du göra några trevliga beskrivningar av spelet. Ser riktigt skoj ut.

Japp. Kör högsta grafik på min dator (som är byggd 2013) och det fungerar alldeles utmärkt.
Det är som good ol Theme Hospital. Fast nästan bättre skulle jag våga påstå. Roligt upplägg, samma korkade humor,
snygg charmig grafik. Väldigt beroendeframkallande. Värt varenda peng.

Skribent
Skrivet av Rackaren:

Japp. Kör högsta grafik på min dator (som är byggd 2013) och det fungerar alldeles utmärkt.
Det är som good ol Theme Hospital. Fast nästan bättre skulle jag våga påstå. Roligt upplägg, samma korkade humor,
snygg charmig grafik. Väldigt beroendeframkallande. Värt varenda peng.

"A patient has expired", är ju min favorit.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

TPH släpptes med Denuvo men det sket sig på direkten. Unity-motorn och Denuvo funkar inget vidare ihop tydligen.

Medlem

Varför klämma in Denuvo. Inser de inte att spelet nästan sålt sig självt oavsett. Längtan efter ett "nytt" Theme Hospital var ju rejält stort. Klåfingrigt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av jonis:

Varför klämma in Denuvo. Inser de inte att spelet nästan sålt sig självt oavsett. Längtan efter ett "nytt" Theme Hospital var ju rejält stort. Klåfingrigt!

bra fråga. Jag hoppas på att det släpps på GOG inom kort så man kan köpa det!

FM-guru
F.d. Sisyr

Skaffade det så fort jag såg att det släpptes och har spelat större delen av dagen. Riktigt kul spel som på gott och ont (mest gott) påminner väldigt mycket om föregångaren.

Medlem

Ni som är tveksamma, kör på bara! Gillar ni sim spel, eller tyckte om theme hospital som liten/vuxen kommer ni älska detta!
i7 4770k/1060, funkar utan problem.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Det är jag och Bennet.

Vettiga karlar minsann!

Releasehästryttare
Skrivet av jonis:

Varför klämma in Denuvo. Inser de inte att spelet nästan sålt sig självt oavsett. Längtan efter ett "nytt" Theme Hospital var ju rejält stort. Klåfingrigt!

Det är Sega, de lägger på Denuvo på alla spel de släpper.

Skrivet av anon_98854:

bra fråga. Jag hoppas på att det släpps på GOG inom kort så man kan köpa det!

Sega släpper inte spel utan drm längre.

Medlem

Köpt!...nu ska man bara till arbetet innan man får spela

Testpilot

Spelade en timme igår.

Precis så beroendeframkallande som jag trodde.
Galet kul just nu.

Kommer bli många timmar i helgen

1
Skriv svar