Se fyra minuter Claire-gameplay från Resident Evil 2-remaken

Robot
Se fyra minuter Claire-gameplay från Resident Evil 2-remaken

E3-överraskningen ser ut att bli en (o)trevlig comeback.

#gamescom, #resident-evil-2


Medlem

GE MIG SPELET NU!!!

Jag hoppas att de släpper Leons demo till folket snart (även om jag misstänker att det kommer efter TGS)

Medlem
Skrivet av yogibear82:

GE MIG SPELET NU!!!

Jag hoppas att de släpper Leons demo till folket snart (även om jag misstänker att det kommer efter TGS)

Undrar hur många gånger jag körde igenom det demot på tiden det begav sig ..


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Detta ser ruskigt bra ut!

Medlem

Nog längtar man efter detta lir. Det stora plusset är att dom har gått tillbaka till gamla spel stuket. Skräck känslan verkar vara tillbaka och och inte som 7an som jag personligen tycker är det absolut sämsta i serien.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Nog längtar man efter detta lir. Det stora plusset är att dom har gått tillbaka till gamla spel stuket. Skräck känslan verkar vara tillbaka och och inte som 7an som jag personligen tycker är det absolut sämsta i serien.

Sjuan var det bästa som hänt serien sedan 3an..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Sjuan var det bästa som hänt serien sedan 3an..

Är nog fan beredd att hålla med!

RE6, RE5, RECV och RE0 är nog något av de sämsta som hänt RE-serien!
Bäst är UTAN tvekan RE2 följt av RE-Remake därefter RE7

Medlem

Chris är väl ändå inte med i re2 eller har jag missat något? 😘

Medlem

Remake well done!

Det blir nog ett köp, för det kittlar i nostalgi fingrarna.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av svampfan:

Chris är väl ändå inte med i re2 eller har jag missat något? 😘

nej inte vad jag minns...

tror också detta blir det bästa RE spelet sen fyran, var inte alls så förtjust i sjuan som jag trodde, första timman man spelade i demot var spelets bästa sida sen blev det bara trist o enformigt..

Medlem

Claire gameplayen blev man bara irriterad på Siktade bara rakt på kroppen. GO FOR THE EYE!!!

Medlem

Det är ju Leon i klippet? Hallå där FZ, super ni på jobbet nu igen?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser att hon kan gå samtidigt som hon skjuter. Kommer inte det göra spelet enklare eller har dom sagt något om att balansera upp det?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Sjuan var det bästa som hänt serien sedan 3an..

1a & 2a dom helt klart bästa, sedan banade det utför tycker jag. Vart för mycket fuck Rambo i dom andra delarna, 7an, bra alldeles i början av spelet, Sedan vart allt bara en besvikelse för min del,Tyvärr. Slutbossen i 7an är nog det absolut fulast gjorda monstret i något spel jag har spelat, kändes som den var gjord någon gång på 90 talet. Vist nu är jag väldigt öppen vad jag tycker, men kan ej säga något annat.

Avstängd

Spelet stöder Nvidia RTX.

Medlem

@Preacher81:

Håller med om att 7:an hade sina brister, men det var stämningsfullt i vissa delar, det var åter lite mer fokus på skräck, och grafik m.m var riktigt bra. Det i kombination med att de börjat behandla serien väl igen sedan ett par år med remasters och remakes gör att man hyser lite mer respekt för Capcom. 7:an hade gärna fått vara 100% skräck för mig, slopa de moment som gör att det blir lite väl överdrivet löjligt osv, men till helheten var det ett steg i rätt riktning, och vad jag ser av RE2-remaken så verkar det vara ännu mer i rätt riktning även om det inte blev någon statisk kamera.

Serien känns mer tillbaka än på länge så att säga

Medlem
Mer skräck spel åt folket

Hoppas på att RE2 Remake blir lika underhållande som Resident 7 är för då kommer jag köra tills man får Platina. 7 är som sagt bäst i hela serien men det kan ändras nu när det här kommer för trailern är en 10p i min bok

Medlem
Smaken som baken

@Preacher81:

Fyfan vad vi är olika då jag ger 7an 10p och helt klart bäst i hela serien då inget ä bra tidigare så hoppas det här blir lika grymt som 7an annars stänger jag av spelet efter 20min som jag gjort med alla i hela serien utom del 7

Medlem

Låsta kameravinklar för bövelen. Det är vad som gjorde Resident Evil riktigt bra. 1-3 är dom jag spelat igenom. 4:an har fortfarande plasten kvar på fodralet. Jag gjorde tabben att köpa 1:ans HD-remake och blev riktigt besviken. Det kändes inte färdigt på nåt sätt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar