För dig som har 19 minuter till övers – här är 4K-gameplay av Valves Artifact

Robot
För dig som har 19 minuter till övers – här är 4K-gameplay av Valves Artifact

Plus en ”hur man spelar”-video.

#artifact, #dota-2


Medlem

Såg inte speciellt kul ut imho.

Inaktiv

Bokmärker klippet om jag har svårt att somna ikväll ich fotboll inte fungerar /s

Medlem

Jaaaaa, helgen är räddad! Äntligen efter alla år kommer nu Valves efterlängtade AAA titel.
There is a god. äääääh. nu går jag o hänger mig. Peace.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KoP
Medlem

ZZzzzZzzzzZzzzz...

Ambassadör
Xbox

Åh så spännande! Skönt att vi fick detta och inte något tråkigt som Half Life 3.


signatur

Jump in.

Medlem

fyfan va meningslöst....

Medlem

Jag hade föredragit ett turbaserat bordsspel ''PC/Android spel'' med statiska plast och metallfigurer, då hade de kunnat gjort 2-3 fält och haft allt på samma skärm. Om de hade varit ett bordsspel så hade de även kunna haft 2v2 där två spelare hjälper varandra.

Avstängd
Medlem

Måste speljournalister vara så pinsamt dåliga på att spela spel?

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag hade föredragit ett turbaserat bordsspel ''PC/Android spel'' med statiska plast och metallfigurer, då hade de kunnat gjort 2-3 fält och haft allt på samma skärm.

Håller med, det är väl det Gent har gjort ?
I alla fall inne i Witcher 3, vettefan hur layouten ser ut i stand-alone spelet.

Medlem

För oss som gillar kortspel är detta rätt intressant och rätt nyskapande. Till skillnad från många andra spel så attackerar korten automatiskt. Ditt jobb är att se över ett slagfält med npc:er i dota2 fast turned based och med kort. Heroes är som i dota. Dom kommer tillbaka hela tiden och equippas med items man köper för guld som grindas genom att döda creeps och andra heroes. Man spelar alltid vart annat kort om inte någon passar. Dvs finns inga god combo situationer på en "egen runda" där den andre spelaren bara blir sittandes. Varje bord har sin egen manapool men spelar från samma hand.

1
Skriv svar