Odöda hatar gnomer i Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Odöda hatar gnomer i Left 4 Dead 2

skabb


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Detta låter annolunda (och kul) att spela, synd att man inte har spelet dock.

Medlem
Skrivet av linkan18:

skabb

Skönt att du bidrar så underbart!

Medlem
Skrivet av jstrike:

Detta låter annolunda (och kul) att spela, synd att man inte har spelet dock.

L4D2 är grymt roligt, det är ännu roligare om man har några polare med headset. Har dock inte lirat några mutationer direkt än men det verkar lite intressant, får pröva på någon dag.

Medlem

skabb


signatur

Where are we runnin'?

Har spelutvecklarna tomtar på loftet eller vad är det frågan om?!


signatur
Medlem

Klockren mutation!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

The passing = skabb .. så mer skabb?

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Har spelutvecklarna tomtar på loftet eller vad är det frågan om?!

tomtar på loftet och zombies i källaren, hemmets naturliga fiender slås ihop!

Medlem

önskar lite smått för mig själv att dom helt enkelt krympte en av spelarna till gnome size :> skulle vara epic.

Skrivet av emarn:

önskar lite smått för mig själv att dom helt enkelt krympte en av spelarna till gnome size :> skulle vara epic.

Ja hade ju vart coolt om man kunde spela som Martin Klebba i spelet. He kicks ass!


signatur
Medlem
Inaktiv

Inte betalade jag 350 kronor för denna skit?

Herregud Left 4 Dead 2 är ju förstört.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Inte betalade jag 350 kronor för denna skit?

Herregud Left 4 Dead 2 är ju förstört.

Ehm? Snarare raka motsatsen. Vad är det för fel med ett tillfälligt gamemode varje vecka? Du kan fortfarande spela dina gamla kampanjer precis som vanligt. Här är det inget som är förstört inte.


signatur
Medlem

Bära runt en gnom runt en karta, vart har jag hört det förut?
HL2: Episode 2 little rocket man achievment någon?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Inte betalade jag 350 kronor för denna skit?

Herregud Left 4 Dead 2 är ju förstört.

Mutation är ett dynamiskt game mode, det byts ut till något annat varje vecka. Detta gör att Valve kan låta fantasin flöda och testa game modes som ingen skulle våga ge sig på, och blir de en flopp så är de ingen big deal, då kanske dom släpper en succé veckan efter som blir så populär att det får stanna kvar.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Mutation är ett dynamiskt game mode, det byts ut till något annat varje vecka. Detta gör att Valve kan låta fantasin flöda och testa game modes som ingen skulle våga ge sig på, och blir de en flopp så är de ingen big deal, då kanske dom släpper en succé veckan efter som blir så populär att det får stanna kvar.

Exakt! Realism Versus blev ju succé. Förstår inte alla som gnäller på att det kommer nya spellägen, gillar ni dom inte så kör något annat.


signatur

The cake is a lie...

oan
Medlem

Jag tycker det är synd att de flesta mutationerna försvinner, då även de som floppar kan vara riktigt roliga att spela ibland. Jag röstar för att de iaf ska kunna väljas när man spelar med vänner.

Medlem

Ska testa detta idag, se om de är lika kul som de låter . Förra gångens mutation va nog den sämre av dom som varit, även om den faktiskt va riktigt kul när man spelat nårra gånger, för då blev den riktigt kul

Är mycket glad att realism versus blev permanent, helt klart roligare o köra versus i de läget. Även Bleed Out va toppen, oehört intensivt med liven tickande iväg samtidigt som de kommer konstanta Zombie-horder. Riktigt kul o köra me nårra kompisar.

Tycker hela detta upplägget är helt suveränt av Valve Härligt att de är så många mutations me.

Inaktiv

najs


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

lol detta låter kul


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag prövade det här läget inatt, riktigt kul faktiskt då det blir en massa hordes^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fy fan som jag kånkade på det där lilla kräket i Episode 2 för att få cheevo'n hehe. Kul ide, dock. Ut i rymden med han. =D


signatur
1
Skriv svar