Spela Battelfield 5 betan tillsammans med Fz och resten av Geeks

Geeks Gaming
Spela Battelfield 5 betan tillsammans med Fz och resten av Geeks

Vi på Geeks Gaming/FZ/SweC har nu förberett på våran discord inför kommande öppna betan av Battlefield 5.
Både med allmänna kanaler för diskussioner kring spelet och med spelkanaler för den som vill spela.
Vi har även en söker spelare kanal just för beta men vi har givetvis kanaler för er som kanske söker folk att spela med i andra spel.

Information om just betan finns även som ett pinnat meddelande i #battlefield-v-beta kanalen på discord. Bland annat hur man får tag på betan, specs och tider.

Alla är givetvis välkomna in och spela med oss eller bara vara allmänt sociala.
https://discord.gg/rZGXnx

Releasehästryttare

6e släpps vi plebs in va?

Geeks Gaming

@Devan: Det stämmer. Men går att ladda ner redan nu.

Releasehästryttare

@Jinxswe: Ok gött! Har de gett nån exakt tid när den öppnar än?

Geeks Gaming

@Devan: Står 10:00 CET men vi är inne på CEST så blir väl 11:00 om jag inte har fel för mig^^

Medlem

Har precis installerat den o konfat o fixat
Vill bara påpeka att betan KRÄVER senaste Nvidia drivaren för att starta (399.07) , så det kan ju vara idé o uppdatera innan om du kör med det gröna teamet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare
Skrivet av Zymac:

Har precis installerat den o konfat o fixat
Vill bara påpeka att betan KRÄVER senaste Nvidia drivaren för att starta (399.07) , så det kan ju vara idé o uppdatera innan om du kör med det gröna teamet.

Aj fan, Nån som vet nån sida som har manuella nvidia drivrutiner (som inte installerar virus samtidigt) då jag inte har ett nvidia konto.

Geeks Gaming
Medlem

@Devan: Jag håller med jinx, wth snackar du om? -det är bara ladda ner dom från Geforce.com. krävs inget konto.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare
Skrivet av Jinxswe:

@Devan: https://www.geforce.com/drivers ??? Aldrig fått virus från dom.

Ah tack! Uppdaterat och klart nu, är så konstigt att jag inte hittade den sida då jag för ca en månand sen ville uppdatera mina drivrutiner och googlade på det och fick bara länkar till nvidia experience, så sket i det då.

1
Skriv svar