Äntligen! Här är 48 minuter gameplay från Witcher-gängets senaste gamechanger: Cyberpunk 2077!

Medlem
Skrivet av Banzeken:

Mycket smakfull artistisk tolkning och simulation av studsande kvinnliga bröst...

Jag hoppas att min Core 2 Quad dator klarar av att spela det här [crossed fingers]

skojar du eller? tror spelet lär inte funka på nåt mindre än core i5 när det släpps...

Medlem

Ser helt fantastiskt ut, jag är inget fan av Witcher men det här kommer jag garanterat att köpa.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

skojar du eller? tror spelet lär inte funka på nåt mindre än core i5 när det släpps...

Jag är inte helt seriös, bara lite. Tänkte testa spelet på min Q6600-burk "for science", men i värsta fall är det väl äntligen dags att stoppa in ett nytt kort i min Ivy Bridge-maskin.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Inaktiv

Ew. Så om man gör en female toon börjar storyn med att man får ligga med det där äcklet?

Ew ew ew. Male toon ftw

Avstängd
Skrivet av anon_234443:

Ew. Så om man gör en female toon börjar storyn med att man får ligga med det där äcklet?

Ew ew ew. Male toon ftw

...väljer man som kille/man att spela som tjej är man antagligen en crossdresser ändå...

Medlem
Skrivet av anon_234443:

Ew. Så om man gör en female toon börjar storyn med att man får ligga med det där äcklet?

Du vill hellre ligga med det där äcklet med en manlig karaktär, menar du?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

CDPR omdefinierade rollspelsreglerna när dom släppte Witcher 3. I den oerhörda detaljrikedomen, I arbetet som genomsyrar passion och kärlek och i side-questandet som i mina ögon visade vad rollspel, aktiva val och konsekvenser är kapabla till. Har aldrig haft någonting annat än höga förhoppningar inför 2077 och dom är 48 minuterna visar ju klara indikationer på att dom kommer upprepa det fantastiska som dom gjorde med Witcher 3. Biljetterna till hypetåget ligger tryggt i fickan!

Medlem
Skrivet av anon_234443:

Ew. Så om man gör en female toon börjar storyn med att man får ligga med det där äcklet?

Ew ew ew. Male toon ftw

Speltidningar som sett Gamescomdemot där dom spelar med den manliga versionen av "V" skriver att det var samma sekvens, dvs som manlig karaktär har du haft samma sängkamrat som den kvinnliga...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ser ut som ett roligt spel, men lite överskattat. Är inte så imponerad utav inlevelsen med FPS, då man har spelat tusen liknande spel. Siffror när man skjuter, méh. Världen ser isolerad och klaustrofobisk ut. Tröttnade faktiskt på spelet på bara dessa 48 minuter. Witcher3 är nästan rena raka motsatsen. Dock så verkar side-questen hålla topp kvalité. Men inget spel för mig.

Skriv svar