Ny uppdatering ute till PC-versionen av Monster Hunter World

Robot
Ny uppdatering ute till PC-versionen av Monster Hunter World

Ge dig på det nya monstret Deviljho med förbättrad nätkod!

#capcom, #monster-hunter-world


Medlem

Trevligt att de äntligen fixat nätkoden. Jag ruttnade efter att inte kunnat spela med vare sig kompisar eller främlingar under nära en vecka och lade ner. Kanske är tid att prova igen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Gen
Medlem

Bra att det är fixat men herregud vad tid det tog.

Skrivet av Ravenknight:

Trevligt att de äntligen fixat nätkoden. Jag ruttnade efter att inte kunnat spela med vare sig kompisar eller främlingar under nära en vecka och lade ner. Kanske är tid att prova igen.

Jag hade inte sådana stora problem. Har iofs inte testat att spela med vänner då jag inte känner någon som spelar men att sitta i en Online Session fungerade 8 av 10 gånger iaf.

Medlem

Var sugen på det i början, men tappade intresset efter att ha kollat lite streams... Verkar vara grind, grind och ännu mer grind, innan man till slut får grind:a lite till.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Var sugen på det i början, men tappade intresset efter att ha kollat lite streams... Verkar vara grind, grind och ännu mer grind, innan man till slut får grind:a lite till.

Ja, det är väl ändå Monster Hunter-serien i ett nötskal.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Ja, det är väl ändå Monster Hunter-serien i ett nötskal.

Ingen aning, aldrig spelat något av dem.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gnällkuk

Se där, trevligt. Största anledningen till att jag i princip slutade spela, det är förbaskat tråkigt att spela själv och sen hoppas på att det går att joina på några sos flares, för lobbies var omöjligt.

Tyvärr har det kommit massa andra spel nu som jag är klart mer intresserad av att spela på den fritid man har så MHW får nog ligga och villa lite till.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar