Ingen Battlefield V-beta? Glo på sex minuter Battlefield V-introduktion

Medlem
Skrivet av CAP0ne:

Jag ser fram emot se den fullständiga produkten och tror tveklöst att man kommer ha en del trevliga timmar framför sig!

Det beror väl på hur duktig du är kontra dina motståndare syftade mer på att de känns lite mer "skill baserat" att flyga runt med en spitfire med kanoner och inte massa spotting och radar osv osv.. Jag höll mig väl uppe i ca 20-25 minuter och sänkte folk i luften och dök även ner och myste lite fotgängare också :D.

Ja gud ja, sen kanske man inte står och stirrar mitt i ett fält utan fokuserar på lite mer taktiska positioner där det troligtvis står någon. eller någon äcklig torrboll som sitter bakom en låda och trycker så får man väl hoppa förbi och säga halllååå ja...

Ja vi får hoppas det blir riktigt bra, vi kanske ses ute på fältet

Jag har stött och blött så många gånger på forum med piloter, jag på min sida tyckte flygplan i både BF1 och BF4 var lite för OP medans alla piloter så klart tyckte tvärtom så ska inte köra igång det snacket här haha


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Hej Vi heter DICE, vårat ultimata mål med BF serien är täcka skärmen med så jävla mycket blur o gläns o effekter så att du som spelare ALDRIG kommer se Fi innan du är död. Och OM du ser fienden så givetvis så missar du alla skott Point Blank och han vänder sig om o oneshottar dig..

-Det var iaf intrycket jag fick innan jag ragequittade efter typ en timme i öppna betan.

Så ja, grafiken e ju skitsnygg, men den går ut över gameplay något fruktansvärt.

-Visst man kan ställa ner på Low osv. men vafan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Ambassadör
Xbox

@Zymac: Det blir lättare sen när folk hoppar runt i sina rosa kaninkostymer de köpt i MTX-butiken


signatur

Jump in.

Medlem

Daniel, David och Nathalie från Dice sitter och pratar om BFV i 51 minuter, om betan och om förändringar från alphan och så vidare, sen har vi kommentarerna som sågar detta naturligtvis.

Sen har vi youtubern Jackfrags som har sina synpunkter på vad som borde förbättras:
What I don't like about Battlefield 5 https://youtu.be/xuWlKF112Fc
och sen om
Battlefield 5 Battle Royale Gameplay Details https://youtu.be/prb04u1CLFk

Medlem
Skrivet av Zymac:

Hej Vi heter DICE, vårat ultimata mål med BF serien är täcka skärmen med så jävla mycket blur o gläns o effekter så att du som spelare ALDRIG kommer se Fi innan du är död. Och OM du ser fienden så givetvis så missar du alla skott Point Blank och han vänder sig om o oneshottar dig..

-Det var iaf intrycket jag fick innan jag ragequittade efter typ en timme i öppna betan.

Så ja, grafiken e ju skitsnygg, men den går ut över gameplay något fruktansvärt.

-Visst man kan ställa ner på Low osv. men vafan.

Till viss del måste jag hålla helt med dig, samma skit gäldde bF1. Och lite bf4 med. Sista bästa bra bf spelet var bf3 och bc2... Vill ha bc3...gillar narvik banan, men Rotterdam banan känns som direkt kopierat o klistrat in från bF1, vad stadsbanan heter vet jag inte ens, så lite gillar jag bF1. Dice måste lämna EA, så dom får autonomi och äger sig själva och vill sitt bästa. Nu bara kastar dom ut sity rykte genom fönstret o sina karriärer för eas kortsiktiga girighet!

Kort o gott= bc2 bf3 gjorde mig glad och drog in mig i spelets mp i åratal framåt bf3 lirar jag än, bf4, är ok, men ändå lite närmare bF1 o bf5, med att jag känner mer frustration och ren förbannad när spelar dom av mindre bra skäl som Zymac så bra förklarade, jag fick högt blodtryck och ville kasta ut skiten dagligen, medans fortfarande ger bf3 enorm flow känsla och man får känna sig duktig!För jag är bra på bf3, men jag blev aldrig lika bra på bf4, ganska bra ändå, men i bF1 suger jag o när jag spelar bra, så känner jag ändå inte någon "fan va grym jag e" utan "nu hade jag tur, snart går det över"...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar