Rockstar teasar karaktärerna i Red Dead Redemption 2 med snygga porträtt

Robot
Rockstar teasar karaktärerna i Red Dead Redemption 2 med snygga porträtt

Den vilda västern närmar sig med stormsteg.

#red-dead-redemption-2, #rockstar


Avstängd

Får lite young guns vibbar av indianen på första bilden. Otroligt bra filmer både young guns 1 och 2.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

26 oktober, min födelsedag!


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

För första gången på jag vet inte hur många år så är jag sådär underbart exalterad för ett spel. Det kommer att bli som när man var ett barn på julafton när spelet väl släpps!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jozo:

För första gången på jag vet inte hur många år så är jag sådär underbart exalterad för ett spel. Det kommer att bli som när man var ett barn på julafton när spelet väl släpps!

Samma här. Dock Cyberpunk för min del, och alldeles för tidigt, men RDR 2 ska också bli kul att sätta tänderna i.

Avstängd
Skrivet av Jozo:

För första gången på jag vet inte hur många år så är jag sådär underbart exalterad för ett spel. Det kommer att bli som när man var ett barn på julafton när spelet väl släpps!

Jag får i så fall två sådana släpp denna höst. Spider-Man som släpptes idag och Red dead.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar