Dedikerade servrar till CoD: Black Ops

Robot
Medlem
Dedikerade servrar till CoD: Black Ops

gött:)

Inaktiv

Jag gillade WaW iallafall.

Jag tror Treyarch fixar detta utan problem.

Medlem

Tråkigt att det är treyarch som gör det då deras multiplayer upplevelse e ganska tråkig enligt mig mer för modern warfare serien .


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

HURRAY för fan, nu blire köp!

Medlem

Känns som om dom har lärt sig en läxa efter MW2.

Medlem

Tror det när jag ser det. Dem ändrar det säkert på Activisions order i sista sekund utan att säga till igen.


signatur

Jaha.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Älskade WaW!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fattas bara...

Medlem
Medlem

Känns osäkert om man skulle kunna sätta sig och spela CoD nu efter Bad Company, man har blivit lite smått bortskämd med relativt bra gameplay.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Känns osäkert om man skulle kunna sätta sig och spela CoD nu efter Bad Company, man har blivit lite smått bortskämd med relativt bra gameplay.

Hahahahahahaha.

Inaktiv

Och nu älskar alla WaW!

Medlem
Medlem
Skrivet av Boomer:

http://pici.se/pictures/iNFIvbjcb.jpg

Känns osäkert om man skulle kunna sätta sig och spela CoD nu efter Bad Company, man har blivit lite smått bortskämd med relativt bra gameplay.

I lol`d


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

waw=AWESOME! mw2=FAIL!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Jag ser ingen anledning att han pratar om det om det inte är bestämt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

och precis sådär så har man helt glömt bort infinity ward's gyllene tider och tycker att treyarch is the win.

<3

Medlem

"Det verkar som om folk gillar dem"?
......Verkligen? Du säger det?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Asså... SÅ DÄR SKA DET LÅTA!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Skrivet av Boomer:

Känns osäkert om man skulle kunna sätta sig och spela CoD nu efter Bad Company, man har blivit lite smått bortskämd med relativt bra gameplay.

Skrivet av 92_slayer:

Tråkigt att det är treyarch som gör det då deras multiplayer upplevelse e ganska tråkig enligt mig mer för modern warfare serien .

Skulle inte DICE göra multiplayer delen även här??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

@B-B-B-Banänäbrääken

Nej, DICE ska göra MP-delen i nya Medal of Honor.

Medlem

WaW= boring as hell. Inge bra singelplayer, allt var bra utdraget och man visste hur det skulle sluta. Not fun

Medlem

Gillade inte WaW och serien känns ganska död för mig. Sorry, men inget köp här.

Medlem
Skrivet av Loading:

WaW= boring as hell. Inge bra singelplayer, allt var bra utdraget och man visste hur det skulle sluta. Not fun

Coop, natzi zombies m.m Tycker de var ganska underhållande för att vara Cod..och banorna hade högre klass än IW's enligt mig. Annars vet vi ju alla att det är mp som gäller i cod.

Medlem
Skrivet av Quaft:

Fattas bara...

Nazi Zombies?

Medlem

Hoppas kan man alltid, men innan spelet är släppt skulle jag ta det lugnt med att jubla, vi känner ju Activision...

Medlem

Älskar er Treyarch <3


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Alltsåå.. ni som inte kan läsa... han sa att HAN inte såg någon anledning till att inte ha dedikerade servrar. Det var HANS åsikt. Det stod inte att de kommer vara dedikerade servrar till spelet sen när det är klart.. :/

Medlem

Detta sa IW innan MW2 med.... men förhoppningsvis så är dom inte lika dumma som skippar det denna gång

12
Skriv svar