Distans coop någon?

Medlem
Distans coop någon?

Hej!

Någon här som kan tänka sig lite coop på distans? Har nästan bara lirat single-player spel innan, eller CS, Battlefield osv, men hade tänkt det kunde vara kul att köra lite coop också.

Jag har inte så bra koll på vilka spel som funkar coop på distans men Portal 2 vet jag funkar. Ja jag vet att det är asgammalt ...men har fått för mig att det skall vara bra i coop. Det har jag redan på PCn.

A way out ser jag nu skall funka på distans också så det är också intressant. Eller helt andra spel som rekommenderas.

Har PC och PS4.


signatur

When the going gets tough, the tough hide under the table!
- Blackadder

Medlem

Sven Co-op är superkul o gratis på steam, lagt många timmar på de!


signatur

Snusar till varje pris!

Skägg.
10 Chambers

Kan rekommendera att titta in på Discord, där brukar det alltid finnas spelsugna människor. https://www.fz.se/artikel/275747


signatur
Medlem
Skrivet av LoTech:

Hej!

Någon här som kan tänka sig lite coop på distans? Har nästan bara lirat single-player spel innan, eller CS, Battlefield osv, men hade tänkt det kunde vara kul att köra lite coop också.

Jag har inte så bra koll på vilka spel som funkar coop på distans men Portal 2 vet jag funkar. Ja jag vet att det är asgammalt ...men har fått för mig att det skall vara bra i coop. Det har jag redan på PCn.

A way out ser jag nu skall funka på distans också så det är också intressant. Eller helt andra spel som rekommenderas.

Har PC och PS4.

Divinity original sin 1 & 2...jag har båda, på både. Pc o ps4 så

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius, det där var nog det jag letade efter ja, tackar!

@USF-BH, @robbis, ska kolla upp dessa! Sven Co-op kan nog var något för ett gammalt HL fan!


signatur

When the going gets tough, the tough hide under the table!
- Blackadder

1
Skriv svar