Se oss spela Spider-Man under en timme

Robot
Se oss spela Spider-Man under en timme

Följ med oss till New York, iförda rödblå spandex!

#spider-man


Avstängd

Kan nog bli ett av dem bästa spelen i år! Red dead kommer nog slå detta kanske men inga fler.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Detta kan nog bli kul. (Tittar inte på videon). Det jag hoppas på är att det inte blir för mycket hubbabubba- och-Hey-dude över det hela. Och jag menar med det för teeny. Som jag först upplevde den senaste filmen. Hur känns Peter Parker och storyn?

Edit: utöver recensionen dvs


signatur

Niet.

Inaktiv

Såg ju ganska generic ut med repetitiva moves och samma skurkar hela tiden.
Men är säkert ett sånt spel som är sjukt mycket roligare att spela än att titta på.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theade:

Detta kan nog bli kul. (Tittar inte på videon). Det jag hoppas på är att det inte blir för mycket hubbabubba- och-Hey-dude över det hela. Och jag menar med det för teeny. Som jag först upplevde den senaste filmen. Hur känns Peter Parker och storyn?

Edit: utöver recensionen dvs

Tycker inte det känns teeny än så länge. Spidde låter ju munnen gå, men det ska han ju göra

Skrivet av Turbodog:

Såg ju ganska generic ut med repetitiva moves och samma skurkar hela tiden.
Men är säkert ett sånt spel som är sjukt mycket roligare att spela än att titta på.

Detta är precis i början av spelet men jag tror också att det är ett medvetet designval att göra fiender tydliga, eftersom de måste angripas på särskilda sätt. Jag har ju dessutom bara låst upp en handfull av alla rörelser som finns.


signatur
1
Skriv svar